Světová premiéra pro Volkswagen TRISTAR na IAA

Volkswagen Užitkové vozy představuje u příležitosti 30. výročí první studie Syncro koncept TRISTAR, který je dosud nevídanou kombinací všech dobrých vlastností aktuální řady T. Je multifunkční jako švýcarský kapesní nůž, variabilní, spolehlivý a díky svým extrémním terénním schopnostem dojede kamkoli. TRISTAR je na základě flexibilních možností pro přepravu osob a nákladu také ideálním servisním, nákladním i surfařským vozidlem.

Transporter budoucnosti. Volkswagen Užitkové vozy představuje u příležitosti letošního veletrhu IAA koncepční vozidlo s legendárním názvem TRISTAR. Mohutné vozidlo s valníkovou nástavbou a prodlouženou kabinou, stylovým obloukem za kabinou a krátkým rozvorem disponuje trvalým pohonem všech kol s mechanickou uzávěrkou zadního diferenciálu a světlou výškou zvýšenou o 30 milimetrů. Designéři navrhli velmi precizní, nové a přesto důvěrně známé tvarové řešení, které skvěle ladí s typovým označením. Dojem síly a šířky studie umocňují ostré linie, probíhající po celém obvodě vozidla, světlomety LED a přepracované uspořádání celé přídě. Monolitická přístrojová deska připomíná svým tvarem a jednoduchou funkčností dřívější modely VW Bus, přezdívané „Bulli“. Náklad lze rozdělit do dvou oddělených úrovní. Pod otevřenou ložnou plochou, na níž je umístěno náhradní kolo s terénní pneumatikou s hrubým vzorkem, se nachází prostorný výsuvný úložný prostor, který je chráněn proti pronikání vody i prachu. V interiéru je kromě otočných a posuvných sedadel řidiče a spolujezdce stolek až pro 20“ tablet, dále nejmodernější zvuková aparatura a systém pro pořádání videokonferencí. TRISTAR je tak ideálním místem pro porady. Dokonce bylo pamatováno i na stroj na espresso.

Univerzální vozidlo pro specialisty. TRISTAR je díky svým extrémním schopnostem pro jízdu v terénu v kombinaci s flexibilními možnostmi pro přepravu osob a nákladu ideální volbou pro pojízdnou servisní dílnu, kancelář s technicky vyspělou výbavou nebo surfařské vozidlo. Nový Volkswagen TRISTAR je díky své bezpečnosti, vysoké kvalitě a flexibilitě mnohostranným nástrojem pro všechny uživatele, ať se jedná o architekta, filmový štáb, servisního odborníka, zahradníka, nebo účastníka expedice.

Měřítko své třídy. Dr. Eckhard Scholz, předseda představenstva značky Volkswagen Užitkové vozy, při světové premiéře řekl: „TRISTAR přináší dosud nevídanou kombinaci všech dobrých vlastností modelové řady T, ukazuje její potenciál a dokazuje, že je i nadále měřítkem všech věcí. TRISTAR tím spojuje minulost s budoucností. V jubilejním roce první studie Syncro ukazuje kompetence naší značky v oblasti pohonu všech kol a demonstruje připravenost na budoucnost.“ A dále uvedl: „Potřeby našich zákazníků bereme vážně a cíleně náš bestseller zdokonalujeme. Každým novým modelem tak nově definujeme měřítka v dané třídě.“

Stručná fakta

Název:

Volkswagen TRISTAR

Charakter:

Transporter budoucnosti jako univerzální vozidlo pro specialisty.

To nejlepší pro podnikání – lhostejno jaké.

Rozměry:

Délka 4788 mm, šířka 2320 mm, výška 2066 mm;

(zvýšení světlé výšky o 30 mm)

Pohon:

Trvalý pohon všech kol 4Motion, mechanická uzávěrka zadního diferenciálu.

Motor/výkon/převodovka:

2.0 TDI 150 kW, 450 N.m

150 kW při 4000 min-1

450 N.n při 1400 min-1

Kola z lehké slitiny „Rocadura“, pneumatiky 245/70 R 17.

Nejvyšší rychlost 185 km/h

Zrychlení z 0 na 80 km/h za 6,7 s

Zrychlení z 0 na 100 km/h za 10,0 s

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 35 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků