Suzuki začíná testovat model SX4-FCV s pohonem na vodík

Japonská automobilka Suzuki představila svůj v pořadí již čtvrtý model s pohonem na stlačený vodík. Své nejnovější technologie, které vyráběla ve spolupráci s koncernem GM, se rozhodla implantovat do svého prodejně úspěšného modelu SX4.

Model SX4 s přívlastek FCV je poháněn palivovými články z dílny General Motors, které jsou schopny podat výkon až 80 kW. Druhým zdrojem pohonu je pak klasický elektromotor nabízející výkon 68 kW. Při kombinovaném použití obou agregátů je maximální dojezd vozu slušných 250 km, přičemž SX4-FCV je schopen dosáhnout maximální rychlosti kolem 150 km/h. 

Suzuki SX4 FCV se představilo těsně po ukončení summitu G8 na ostrově Hokkaido a nyní se začíná jeho několika měsíční testování v ostrém provozu. Vedle tohoto vozu se představil i nový plug-in hybrid, který vychází z modelu Suzuki Stella.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Suzuki SX4-FCV a Suzuki Stella Plug-in
Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 70 000 Kč
Suzuki Splash 1.242
Rok výroby: 2008
Stav: 30 731 km
Cena: 90 000 Kč
Suzuki Splash 1.242
Rok výroby: 2009
Stav: 22 126 km
Cena: 95 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků