Suzuki Wagon R Limited: styling pana hranatého

Některé vozy nepatří k nejkrásnějším, ale i navzdory tomu se dobře prodávají. Podobně je na tom v Japonsku i Wagon R.

Suzuki Wagon R+ se ukázalo i našem trhu, ale kvůli svému kontroverznímu vzhledu se neprosadilo tak, jak si automobilka představovala. V Japonsku je ale vše jinak. Na tamním trhu má Wagon R poměrně velký úspěch a zanedlouho očekává Suzuki milník tří milionů vyrobených kusů tohoto modelu.

Hned na první pohled si lze všimnout nového nárazníku s většími nasávacími otvory a mlhovkami. Přední maska dostala více chrómu, zpětná zrcátka se můžou chlubit integrovanými směrovkami a sériově jsou v limitované sérii použity disky z lehkých slitin.

Ve voze určeném pro městský provoz jistě potěší na sedadlech použitá Alcantara, kůží potažený volant nebo automatická klimatizace již v sérii. Motor zůstává nedotčen a jen pro zajímavost – jaký objem byste mu tipovali? Jde totiž o tříválec o zdvihovém objemu pouze 660 ccm, který na přední kola posílá výkon 54 koní. Wagon R je přitom k dispozici jak s předním pohonem, tak jako „čtyřkolka“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R Limited

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 60 000 Kč
Suzuki Swift 1.242
Rok výroby: 2012
Stav: 92 230 km
Cena: 140 000 Kč
Suzuki Swift 1.49
Rok výroby: 2006
Stav: 127 000 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků