Suzuki Vitara: Nová generace na českém trhu s cenou od 386 700 Kč

Nová generace Suzuki Vitara dnes oficiálně dorazila na český trh. Pokud máte zájem, připravte si minimálně 386 700 Kč.

Poslední vydání Suzuki Vitara definitivně zamířilo z terénu na silnice. Místo poctivého pohonu všech kol, redukce, velkých motorů a malých nájezdových úhlů teď sází na nízkou spotřebu, výborné jízdní vlastnosti na silnici a možnosti individualizace, o jakých se starým variantám ani nezdálo. Dnešním dnem vstupuje tohle auto na trh, takže jestli máte zájem, můžete si ho objednat.

SUV | První svezení | Suzuki

Nové Suzuki Vitara zamířilo z terénu na silnice první jízdní dojmy

Nová Vitara se nabízí v kombinaci s benzinovou nebo dieselovou šestnáctistovkou. Oba motory mají stejný objem i maximální výkon (88 kW / 120 k). Zážehová jednotka může být spojena buď s pětistupňovým manuálem, nebo se šestistupňovou automatickou převodovkou. Bez ohledu na vaší volbu lze auto ještě dále doplnit o pohon všech kol. Diesel je nabízen se šestistupňovým manuálem a i zde je možné sáhnout po čtyřkolce. Automat ale k naftě nedostanete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přestože v terénu přejede to, co většina majitelů bude potřebovat, více než kdykoliv dříve míří Vitara na silnici

Suzuki připravilo pro novou Vitaru čtyři úrovně výbavy. Ta nejdostupnější (Comfort) vyjde v kombinaci s benzinovou předokolkou na 386 700 Kč. Pokud chcete pohon všech kol, připravte si minimálně 440 450 Kč. Diesel pořídíte až od druhé nejvyšší výbavy Elegance, což přeloženo znamená, že za méně než 500 000 Kč naftovou Vitaru nedostanete. Diesel s pohonem předních kol stojí 531 450 Kč, naftová čtyřkolka pak vyjde na 567 650 Kč.

V nejdostupnější výbavě Comfort najdeme například elektricky ovládaná přední okna, manuální klimatizaci, rádio, výškově nastavitelná přední sedadla, sadu elektronických asistentů, ocelová kola a pouze sadu na opravu pneumatik coby další důkaz toho, jak je to u nové Vitary s tím terénem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová Vitara přichází jako klasické SUV, zájemci ovšem mohou sáhnout také po „drsnější“ verzi Outdoor (vpravo), která nabídne více plastu na karoserii

Co se příplatkových prvků týká, těch v ceníku najdete opravdu málo. Sáhnout můžete po metalíze za 13 000 Kč nebo po dvoubarevné karoserii za 21 000 Kč. Za 15 848 Kč je potom k dispozici ještě paket Urban (ozdobná lišta dveří, rámeček mlhových světel, střešní spoiler) nebo za 17 813 Kč paket Outdoor (rámeček mlhovek, upravené nárazníky, více plastu na dveřích a kryt nakládací hrany). K oběma paketům lze pořídit za 2867 Kč ještě bílou nebo černou masku chladiče.

A pokud vás zajímá, jak nové Suzuki Vitara jezdí, můžete si přečíst naše podrobné první jízdní dojmy z konce února letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Suzuki Swift 0.993
Rok výroby: 2003
Stav: 96 250 km
Cena: 28 000 Kč
Suzuki SX4 1.586
Rok výroby: 2009
Stav: 24 305 km
Cena: 140 000 Kč
Suzuki SX4 1.956
Rok výroby: 2012
Stav: 78 432 km
Cena: 205 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků