Suzuki Vitara: Nová generace na českém trhu s cenou od 386 700 Kč

Nová generace Suzuki Vitara dnes oficiálně dorazila na český trh. Pokud máte zájem, připravte si minimálně 386 700 Kč.

Poslední vydání Suzuki Vitara definitivně zamířilo z terénu na silnice. Místo poctivého pohonu všech kol, redukce, velkých motorů a malých nájezdových úhlů teď sází na nízkou spotřebu, výborné jízdní vlastnosti na silnici a možnosti individualizace, o jakých se starým variantám ani nezdálo. Dnešním dnem vstupuje tohle auto na trh, takže jestli máte zájem, můžete si ho objednat.

SUV | Suzuki | První svezení

Nové Suzuki Vitara zamířilo z terénu na silnice první jízdní dojmy

Nová Vitara se nabízí v kombinaci s benzinovou nebo dieselovou šestnáctistovkou. Oba motory mají stejný objem i maximální výkon (88 kW / 120 k). Zážehová jednotka může být spojena buď s pětistupňovým manuálem, nebo se šestistupňovou automatickou převodovkou. Bez ohledu na vaší volbu lze auto ještě dále doplnit o pohon všech kol. Diesel je nabízen se šestistupňovým manuálem a i zde je možné sáhnout po čtyřkolce. Automat ale k naftě nedostanete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přestože v terénu přejede to, co většina majitelů bude potřebovat, více než kdykoliv dříve míří Vitara na silnici

Suzuki připravilo pro novou Vitaru čtyři úrovně výbavy. Ta nejdostupnější (Comfort) vyjde v kombinaci s benzinovou předokolkou na 386 700 Kč. Pokud chcete pohon všech kol, připravte si minimálně 440 450 Kč. Diesel pořídíte až od druhé nejvyšší výbavy Elegance, což přeloženo znamená, že za méně než 500 000 Kč naftovou Vitaru nedostanete. Diesel s pohonem předních kol stojí 531 450 Kč, naftová čtyřkolka pak vyjde na 567 650 Kč.

V nejdostupnější výbavě Comfort najdeme například elektricky ovládaná přední okna, manuální klimatizaci, rádio, výškově nastavitelná přední sedadla, sadu elektronických asistentů, ocelová kola a pouze sadu na opravu pneumatik coby další důkaz toho, jak je to u nové Vitary s tím terénem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová Vitara přichází jako klasické SUV, zájemci ovšem mohou sáhnout také po „drsnější“ verzi Outdoor (vpravo), která nabídne více plastu na karoserii

Co se příplatkových prvků týká, těch v ceníku najdete opravdu málo. Sáhnout můžete po metalíze za 13 000 Kč nebo po dvoubarevné karoserii za 21 000 Kč. Za 15 848 Kč je potom k dispozici ještě paket Urban (ozdobná lišta dveří, rámeček mlhových světel, střešní spoiler) nebo za 17 813 Kč paket Outdoor (rámeček mlhovek, upravené nárazníky, více plastu na dveřích a kryt nakládací hrany). K oběma paketům lze pořídit za 2867 Kč ještě bílou nebo černou masku chladiče.

A pokud vás zajímá, jak nové Suzuki Vitara jezdí, můžete si přečíst naše podrobné první jízdní dojmy z konce února letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Suzuki Swift 1.242
Rok výroby: 2012
Stav: 92 230 km
Cena: 134 000 Kč
Suzuki Swift 1.49
Rok výroby: 2006
Stav: 127 000 km
Cena: 60 000 Kč
Suzuki SX4 1.91
Rok výroby: 2008
Stav: 133 790 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků