Suzuki SX4 S-Cross: první jízdní dojmy

35 komentářů

Miro
24. února • 11:37

Mám jedny otázku do klubu neviem ako sa mení jazyk a čas v nastaveni

ondra
2. prosince • 8:44

Tak mam zatim najeto 1000km, a jsem spokojen.. auto tichy, ladny..spotreba prevazne mesto 7.3l benzinu... jen audio pres blutooth jsem zatim nerozchodil... ale mozna delam neco spatne. . .

Josef Suchánek
20. ledna • 19:04

Již mám najeto 600 km a jsem spokojený.Jediné co mně vadí je navigace v angličtině.Prodejce slíbyl ,že dojde k nápravě a navigace bude v českém jazyce.Bohužel neuvedl ,kdy se tak stane.Co vy na to kteří jste si zakoupili S-sross.

Danek
17. března • 7:55

Více informací o Suzuki SX4 naleznete zde suzuki.autobond.cz/detail/sx4-s-cross/ :) Pěkně sepsaný článek. :)

Bob
15. října • 11:53

Byl jsem se na něj podívat. Když jsem se zeptal na tunel v zadních sedačkách - "nedodáváme, nelze". Pak vyhřívané přední sklo - "nenabízíme". USB konektor ukrytý v područce je taky dost nepraktický. Zvažuju paket Lux, ale nechci se v autě opalovat, tak bez střešního okna - "bez střešního skla paket nedodáváme" (nakonec ještě budou chtít příplatek za auto bez střešního okna :-D ). Pár prkotin, ale když se sejdou, dokáží odradit :-/.

rewew
4. června • 12:20

typicky nazor rozmazleneho evropana. Tohle je totiz vysada japonskych aut, delaji par variant bez moznosti vyberu. Nelibi se ti tahle verze? Vem si jinou. Hotovo, vyreseno, zadne vymysleni ala "nechci klimatizaci a chci nejlepsi radio jake se nabizi".A u Luxu je to primo napsano, ze se jedna o PAKET, neboli balicek. Kdyz si neco objednas na dobirku, taky ti to na poste neotevrou a neodstrani neco kvuli tomu, ze se ti nelibi obsah. Ber nebo neber.

Stefan
14. října • 9:06

musím ríct ,že Ste jezdili debilne,když Ste mali takovou spotrebu!
v auto .cz išli 130 rýchlosťou a spotrebu 1.6 VVT mala neco pod 6 litrov a kombinovanú spotrebu mali 6.3l/100km! a ked chcete jazdiť plyn -brzda tak si testujte nejaké tzv sportové auto!
Mne sa auto páci aj 1.6 motor vyzerá byť velmi úsporný!! takže Vám vase testovanie ma nepresvdcilo ! čo sa týka pravdivosti každé auto má vysoku spotrebu ,ked ho soferuje sofer
systemom plyn -brzda!
Vacsie umenie je soferovať auto usporne,ja mam subaru 1.5 papierovo má kombin spotrebu
7.5l benzinu tč prerobený na plyn a mám na plyne spotrebu 7 litrov ! a pritom nejdem pomaly
a le primerane na slov. úzkých cestách...
:-D:-D

Viliam
8. října • 18:11

Myslím že S-cross je priamym konkurentom Subaru XV 1,6 CVT. Podobaju sa ako vajce vajcu. Len Subaru je ťažšie, pomalšie o 0,3 sek a má vyššiu spotrebu.

ondra
8. listopadu • 6:04

Podobaji se jako vejce vejci ? To nemyslite vazne...

kosto
4. října • 14:25

Vacsinou sa stretavam s nazormy, ze cena je vysoka. Mne sa teda nepodarilo najst ziadne ine auto s moznostou AWD (rezim SNOW pri tomto aute) s kufrom s velkostou aspon 400litrov za cenu 19000€ ako momentalne stoji SX4 S-Cross 1.6i 4×4 Premium. Takze ak nadavate na cenu, viete mi poradit ine auto s AWD za cenu do 20000€?
(Aj cena 19000€ je uz nad limit povodneho rozpoctu, ked sa pocitalo s jazdenym autom, ale potom som nasiel toto SX4, takze cenovy limit sa uz zvysit neda – jedine, ze by auto stalo cely cas v garazi pocas splacania leasingu :D) Vdaka za nazory.

ondra
27. října • 19:05

Souhlas

Swifin
19. září • 17:39

Na každej sk/cz stránke kde čítam recenzie na automobily, mam pocit, že keď si prečítam test auta od vw group tak sú tie autá redaktormi vynášané do nebies. A naopak ostatné testy iných značiek sú samé negatíva aj ked to má od pravdy ďaleko, ako viem posúdiť aj z vlastných skúseností a ohlosov známych.
Už je to proste velmi vidno že tie recenzie na vw a spol sú silno zaplatené a cítiť z toho marketing

Matthes
20. září • 21:33

Aho naprosto souhlasim. S-Cross patří bezesporu mezi top pozice v crossoverech, na nic si nehraje, nechce být provokativní chce plnit svůj účel a být funkční a to je na 100%. A to co tu píše pan Dittrich tak mě v některých pasážích připadá, jestli není placen od konkurence aby hanil...

viliam
3. října • 11:39

V mnohom s článkom nesúhlasím, hoci km mám málo. Pri automate je rušivý jedine zvuk motoru, treba si zvyknúť. Ak si kupujem tento crossover hlavne do mesta a trochu do terénu, kupujem si pohodu a nie pot na čele a trasúce sa prsty na volante. Ten kto to chce nech ide do hot hatchov. Alebo nech si kúpi motorku aká mi stojí v garáži. Je zaujímavé ako sa jednotliví autori v motoristických magazínoch odlišujú . Doposiaľ som stále čítal o odskakujúcej prednej náprave na nerovnostiach. Tu píše autor naopak o zadnej náprave. A spotreba? U normálnych je naozaj 6 litrov. Ako auto vyzerá je vec vkusu. Plne súhlasím že konečne tá zívajúca fádnosť tvarov koncernových aut tu nemá miesto. Na výstave v Číne auto vyhralo dizajnovú súťaž a je treba nechať vkus aj zopár iným miliardám ľudí , nielen hŕstke Európanov ktorí si myslia že majú patent na všetko. A pre tých záujemcov ktorí uvažujú o kúpe: ľahkosť s akou sa toto auto riadi (pozor neradí) lebo mám automat, je ohromujúca. Tak do zátačiek som ešte nešiel.

Tom
23. září • 21:47

Urcite jste s tim uz hodne najezdil, ze to muzete takhle hodnotit

Tom
19. září • 20:26

Trošku paranoidní
:-D

Paulie
19. září • 14:36

Nechápu, proč by "japonec" měl zapírat svůj původ? Ba naopak! Díky bohu že se odlišuje od VW! PS: Jen tak na okraj.:-D

Vana666
19. září • 14:11

Tak ten režim SNOW podle popisu funguje zcela opačně než bych čekal. Protože snižování výkonu motoru při prokluzu kol na sněhu je asi to nejhorší, co systém může při výjezdu do kopce udělat. Myslím že na tohle bude nadávat hodně majitelů. A že režim LOCK dělí teoreticky moment rovnoměrně 50/50? To je dobrý nesmysl, nedělí takhle ani teoreticky, ani prakticky. Zajímalo by mě jak na to u Suzuki přišli :-(

gyrr
15. října • 19:02

Vana666:kážeš bludy a jsi pustý teoretik.Režim LOCK je uzávěrka diferenciálu jak teoreticky tak i prakticky.Je to např. jako by jste prohlašoval,že zatáhnutá ruční brzda je prakticky i teoreticky blbost.Pěkný den

milan.ko
20. září • 0:16

Nie vykon, ale krutiaci moment! To je velmi dolezity rozdiel. Znizenie krutiaceho momentu ma za nasledok mensie preklzavanie kolies a tym padom lepsi zaber. Je to klasicka offroadova finta na sneh.

gyrr
15. října • 19:26

milan.ko:máš naprostou pravdu,jsou pitomci a zařazují redukci a nic nevyjedou.Jezdím 15 let do velmi prudkého kopce za sněhu a třeba i bláta a mám proto lehké Subaru Justy a i v půl metrovém sněhu vyjedu.Protože snížený Mk způsobí snížený prokluz kol.Zásada:
1.lehké vozidlo do 1 tuny,
2.dobré zimní pneu
3.motor v točkách jenom převalovat
Přiznám se,že jsem měl Grand Cherokee-2,5 tuny a bylo mi hanba,když jsem za rohem tajně nasazoval sněhové řetězy.A to mi redukce,uzávěra diferenciálu,a pohon AWD byly na dvě věci. Ahoj

Vana666
20. září • 6:17

Aha, kroutici moment se snizi, ale vykon zustane pritom stejny....
Az budes chodit ve skole do sedme tridy, pochopis jakou jsi napsal blbost.

John
20. září • 10:42

Ahoj.
- spalovací motor a řízení spalování není jen o dvou přihlouplých vzorcích ze školy
Chce to trochu myslet.
Pěkný den.

Vana666
20. září • 11:00

John: ahoj, nevím komu byla tvoje poznámka adresovaná ani co jsi vlastně chtěl říct ale můžu tě ubezpečit že mezi výkonem, momentem a otáčkami je vždy přesný vztah (podle tebe přihlouplý) bez ohledu na to, jak náročné je vlastní řízení spalovacího procesu.

milan.ko
20. září • 9:05

A ty, ked prestanes prekrucat to, co pisem, tak to pochopis.za prve: "ale vykon zustane pritom stejny" - toto som nikde nepisal.
za druhe: v clanku pisu o znizovani krutiaceho momentu (sam si to precitaj) a to je to, na co som ta upozornil. O znizovani vykonu v clanku nie je ani zmienka.Neviem, ci sem chodia len deti, ze som dostal 2x minus za upozornenie na fakty, ale nevadi. Aspon viem, ze sa tu normalna diskusia neoplati.

Vana666
20. září • 9:22

Dobře, ať nic nepřekrucujeme tak nám teda jasně a stručně vysvětli co se stane s výkonem, když ŘJ motoru sníží při prokluzu moment.
Máš tři možnosti - výkon se sníží taky, nebo zůstane stejný, nebo se zvýší.
Prosím včetně zdůvodnění

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
milan.ko
20. září • 12:09

A aby som nezabudol, skoro si ma nachytal - v tomto pripade to zavisi aj od prevodovky a od jej stavu (kedze ide o CVT prevodovku, ktora nema stupne) a od toho, co urobi prevodovka.

Vana666
20. září • 13:57

Vyber si libovolné otáčky a libovolný průběh výkonu a momentu a odpověz ještě jednou na mou otázku. Vliv převodovky CVT zanedbej.

Řidič
21. září • 21:43

Ale ale, mám takový dojem, že patříte mezi ty, co na upozornění,že píšette o jíném, než je v článku místo odpovědi útočíte. Milan má pravdu, jen vám ocitoval, o čem v článku psali a nepsali. Překrucujete.:-/

Vana666
21. září • 23:45

Řidič: váš dojem vyplývá z nepochopení technické stránky problému, podobně jako u Milana. Mezi momentem a výkonem je velmi úzký vztah a pokud se sníží. moment tak se zároveň sníží i výkon. Takže když já mluvím o snížení výkonu, týká se to zároveň i snížení momentu. Tohle ovšem Milan díky svým hlubokým technickým neznalostem nechápe a jak vidím nechápete to ani vy.

Řidič
22. září • 11:05

Já se vůbec nebavím o výkonu/momentu, ale o textu článku! vy jste hned "vyvodil důsledky".
:-/

Vana666
22. září • 12:01

Řidič: možná jste si spletl server. Tady není jazykový koutek zkoumající texty článků, ale odborněji zaměřený server kde se řeší technické aspekty aut. Takže když já napíšu do diskuze něco o snížení výkonu, ostatní čtenáři s alespoň minimálním technickým rozhledem ihned pochopí, že ruku v ruce se snížením výkonu jde i snížení momentu a hnací síly na kolech, což je na sněhu docela špatné.
Leč najednou do toho vstoupí diskutující s ještě menším než minimálním technickým rozhledem, a začne mě přesvědčovat že mezi výkonem a momentem je velmi důležitý rozdíl a že nějakou offroadovou fintou lze snížit pouze moment (já z toho logicky vyvozuju že tedy bez ovlivnění výkonu). A když se mu to snažím vyvrátit, přispěcháte na pomoc vy, přičemž podstatu věci nechápete úplně stejně jako dotyčný Milan. Zkuste se v tom napřed zorientovat sám, ať dosáhnete alespoň minimální úroveň technických znalostí potřebných pro tuto diskuzi. Jinak opravdu zůstaneme jen u zkoumání přesné shody textů.

milan.ko
20. září • 12:08

To samozrejme zavisi od momentalnych otacok motora a od priebehu vykonu a krutiaceho momentu daneho motora v zavislosti od jeho otacok.

Tom
19. září • 13:35

tohle už by nemusela být ta důchodcovská nákupní taška...ale asi bude i za jinej peníz :-/

leone
19. září • 15:41

TO TEDA BUDE !!!!!! o 50 - 100 tis. dražší !!!!!!!:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud