Suzuki Swift v nabídce s novou sérií doplňků X-ITE

Co naplat, nový kompakt Suzuki Swift se v Evropě neprodává zdaleka tak dobře, jak výrobce předpokládal. Jde sice o velmi zdařilé a technicky vyspělé auto (což uzná snad každý, kdo s ním jel), nicméně nohy mu v našich podmínkách podráží především vyšší cena a silná konkurence. Proto se Suzuki rozhodlo představit sadu nových doplňkových prvků s označením X-ITE, jimiž lze vzhled karoserie i interiéru lépe přizpůsobit požadavkům konkrétních zákazníků. V rámci ní bude k dispozici také bodykit sestávající z předního nárazníku, prahových obkladů, střešního spoileru a vložky zadního nárazníku.

V podbězích se mohou objevit sedmnáctipalcové lité ráfky s pneumatikami 205/40 R17 a na dveřích pak vodorovné pásy s logem X-ITE. Interiér může být doplněn hliníkovou hlavicí řadicí páky, prahovými lištami z nerezové oceli nebo černými koberečky se stříbrným stehováním a vyšitým logem. Ceny mají být příznivé, v Německu vás přijdou koberečky v přepočtu na 1 600 Kč a sada ráfků pak na 15 200 Kč. Počkejme si, zda se tyto prvky objeví také v nabídce českých dealerství Suzuki. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Swift s paketem X-ITE: vzruší evropské zákazníky na požadovanou úroveň?
Suzuki Vitara 1.586
Rok výroby: 2015
Stav: 17 996 km
Cena: 380 000 Kč
Suzuki SX4 1.956
Rok výroby: 2010
Stav: 143 027 km
Cena: 130 000 Kč
Suzuki Swift 1.328
Rok výroby: 2008
Stav: 63 888 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků