Malý motorek s optimálními parametry dobíjí v případě potřeby některé články baterií, zatím co ostatní články pracují. Elektronika pak zajistí jejich optimální řazení. Ne vždy je po ruce zdroj elektřiny ze zásuvky. A tak po malé přestávce můžeme pokračivat dál. Otázkou bude jen cena vozu. Ovšem s ohledem na jednoduchost provedení a dnes už nízkým cenám elektroniky, to už nemusí být o moc dražší, než je klasický pohon.
Pani ved to musi byt lacnejsie ako klasicky pohon , nie drahsie!!!!! Lacnejsia vyroba, male mnozstvo materialov ...atd.
Host: řešení které navrhuješ, tj. aby se část baterií nabíjela a druhá část zároveň vybíjela by byl totální nesmysl a mrhání drahocennou energií. Doufám že konstruktéry nikdy nenapadne tvoje představy uskutečnit. :-(Proud vyráběný agregátem se spalovacím motorem se může použít přímo pro pohon a ulehčí tak akumulátorům. Při požadavku na větší výkon akumulátory dodají potřebnou část proudu, naopak při ubrání "plynu" půjde přebytek energie zpátky do akumulátorů - ale do všech najednou a ne do části.
To auto má problém a tím je cena Li-Ion baterek, které jsou bohužel stále příliš drahé, proto má nový Prius i Honda Insight stále Ni-MH baterky :-/ Dokud cena Li-Ion baterek neklesne, tak se plug-in hybridy moc neprosadí.
On už ten plug-in Swift snad někdo prodává, že tady lamentuješ nad cenou zbytečně vysokou kvůli Li-Ion baterkám?
Já nelamentuju nad vysokou cenou Li-Ion baterek, ale reaguji na Hosta a to, že by cena nemusela být vyšší než u "běžné" verze.
A co myslíte, že tu cenu z xx procent dělá?Ten prvek Li vyrábí z horniny která se nachází zrovné moc stabilních zemích , kilo Li bylo cca 90$. Nedá se čekat, že se objeví nová ložiska. To samé s reakcí akmulátoru na podnebí.To jsou důležitý věci který se k lepšímu ani za 10tel nezměněj.Prostě na ekologický auto nízký a střední třídy zapomeňte, budete jen pro ty který už teďka na to maj.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.