Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Japonská automobilka odtajnila japonskou verzi svého oblíbeného hatchbacku. Varianta určená evropským zákazníkům se po designové stránce nejspíše nebude lišit.

Suzuki se rozhodla učinit konec dohadům o vzhledu nové generace hatchbacku swift. Zatím sice prozradila jen vzhled a některá technická data pro japonskou verzi, nicméně je málo pravděpodobné, že by se ta evropská nějak zásadně lišila.

Premiéra modelu swift pro Evropu se očekává na jarním ženevském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Základní koncepce designu karosérie se nezměnila

Už teď je jasné, že swift zůstane v kategorii městských hatchbacků jedním z těch malých. Oproti současné délce 3850 milimetrů se dokonce ještě o rovných deset milimetrů zkrátí. Přesto by, díky prodloužení rozvoru o dva centimetry, mělo být v kabině více místa. Rekordní objem zavazadlového prostoru ale nadále neočekávejte.

Tajné | Hatchbacky | Suzuki

Takto bude vypadat nové Suzuki Swift!

V interiéru se nyní bude nacházet dotykový displej multimediálního systému, řidiči poslouží nové asistenční systémy, například adaptivní tempomat, nebo automatické přepínání dálkových a tlumených světel.

Základní motorizací se stane benzinový agregát 1,2, k dispozici bude také hybridní varianta s výkonem 67 kW a sportovní verze  RS dostane litrový přeplňovaný tříválec s maximálním výkonem 75 kW.

V Japonsku vstoupí vůz na trh již 4. ledna, zákazníci v Evropě dostanou stejnou možnost v létě.

Suzuki SX4 1.91
Rok výroby: 2008
Stav: 133 790 km
Cena: 115 000 Kč
Suzuki SX4 1.586
Rok výroby: 2009
Stav: 24 305 km
Cena: 135 000 Kč
Suzuki SX4 1.956
Rok výroby: 2012
Stav: 78 432 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků