Suzuki S-Cross je v Česku. Kolik stojí s litrovým motorem?

Už v první polovině roku se objevily snímky Suzuki S-Cross po faceliftu. Nyní známe i oficiální ceny jednotlivých výbav a motorizací. Za kolik se dá japonská novinka pořídit?

Suzuki S-Cross bylo představeno už před třemi a půl lety a nyní došlo k jeho modernizaci. Nejhlavnější viditelnou novinkou je změna přední masky, která působí mnohem robustněji a čítá deset svislých lamel. Nový je také přední nárazník a jednodušší je design zadních světel. Interiér S-Crossu po faceliftu se dočkal pouze drobných změn.

SUV | Video | Design | Suzuki

Suzuki S-Cross: Facelift přinesl novou tvář a tříválec

Vůz je nabízen celkem ve třech stupních výbavy (Comfort, Premium a Elegance). Nejzákladnějším modelem je ten s litrovým motorem BoosterJet o výkonu 82 kW a pětistupňovou manuální převodovku. Tohle auto bude k mání za 409.900 Kč. Zlatou střední cestou je agregát 1.4 BoosterJet, jehož cena se v závislosti na převodovce a výbavě pohybuje mezi 470 a 628 tisíci korunami.

Suzuki S-Cross – české ceny modernizované verze se zážehovými motory
Motor 1.0 BoosterJet 1.0 BoosterJet 1.4 BoosterJet 1.4 BoosterJet
Pohon 4x2 4x4 4x2 4x4
Zdvihový objem [cm3] 988 988 1373 1373
Válce/ventily 3/4 3/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 82/5500 82/5500 103/5500 103/5500
Točivý moment [N.m/min] 170/2000-3500 170/2000-3500 220/1500-4000 220/1500-4000
Převodovka 5M (6A) 5M 6M 6M (6A)
Max. rychlost [km/h] 180 (170) 175 200 200 (200)
Zrychlení z 0-100 km/h [s] 11,0 (12,4) 12 9,5 10,2 (10,2)
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,0 (5,2) 5,3 5,4 5,6 (5,7)
Cena Comfort [Kč] 409.900 - - -
Cena Premium [Kč] 436.900 479.900 469.900 512.900
Cena Elegance [Kč] - - 512.900 556.900
Cena Elegance Lux [Kč] - - - 627.900*
*Cena ve verzi s automatem
SUV | Design | Suzuki

Prohlédněte si modernizované Suzuki S-Cross na prvních fotkách

Naopak nejsilnějším S-Crossem z aktualizované nabídky bude 1.6 DDiS motor s šestistupňovou převodovkou se dvěma spojkami a možností řadit páčkami pod volantem. Tohle auto se nabízí pouze ve variantě Elegance a přijde na 681.900 Kč včetně paketu LUX. Ten je k dispozici pouze u některých verzí a nabízí kožené doplňky nebo panoramatické střešní okno se dvěma skleněnými posuvnými panely.

Zajímavosti | SUV | Ceny | Suzuki

Za volantem crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávat pozor

Varianty Comfort a Premium na rozdíl od linie Elegance nedisponují systémem nouzového brzdění ani parkovacími senzory. Halogenové denní svícení najdeme pouze u Comfortu, zbylé modely nabízejí moderní diody. Verze Elegance se dále můžu pochlubit Suzuki Smartphone Audiem, zadní parkovací kamerou či navigací. Nejluxusnější vůz z nabídky (Elegance) je posazen na sedmnáctipalcových discích z lehké slitiny a s leštěným povrchem.

Suzuki S-Cross – české ceny modernizované verze se vznětovými motory
Motor 1.6 DDiS 1.6 DDiS
Pohon 4x2 4x4
Zdvihový objem [cm3] 1598 1598
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 88/3750 88/3750
Točivý moment [N.m/min] 320/1750 320/1750
Převodovka 6M 6M (6DS)
Max. rychlost [km/h] 180 175 (175)
Zrychlení z 0-100 km/h [s] 12 13,0 (13,0)
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,1 4,4 (4,6)
Cena Comfort [Kč] - -
Cena Premium [Kč] 545.900 589.900
Cena Elegance [Kč] - -
Cena Elegance Lux [Kč] - 681.900*
*Cena ve verzi s automatem
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza 1.498
Rok výroby: 2008
Stav: 112 005 km
Cena: 100 000 Kč
Subaru Forester 2.457
Rok výroby: 2007
Stav: 98 433 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru XV 1.998
Rok výroby: 2014
Stav: 22 625 km
Cena: 410 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků