Suzuki Regina: retrostudie světového vozu

Značka Suzuki na svém tokijském stánku vystavuje koncept Regina, jenž nezapře inspiraci legendární „kachnou“ Citroën 2CV.

Jednoduchá příď s malou maskou chladiče a výrazně profilované boky s dvojicí linií setkávající se v zadních blatnících. Tak vypadá nové Suzuki Regina, jež má naznačovat podobu budoucího „globálního modelu“ značky Suzuki a vyznačovat se mimořádně lehkou konstrukcí pro minimalizaci provozních nákladů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Regina. Že by nástupce Alta...?

Ačkoli se Regina nemusí každému líbit, jde v intencích levných, malolitrážních vozítek budoucnosti o poměrně zábavné a originální řešení. Tato studie je 3,5 m dlouhá, 1,6 m široká a váží jen 730 kg, navíc má vykazovat o 10 % nižší odpor vzduchu v porovnání s dnešními automobily dané kategorie.

Pod přední kapotou se nachází zážehová jednotka s přeplňováním a objemem 0,8 l, jež skrze rychlostní skříň s plynulou změnou převodů pohání kola přední nápravy. Automobilka Suzuki tvrdí, že její Regina vykáže průměrnou spotřebu 3,1 l/100 km a emise CO2 o hmotnosti 70 g/km.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 60 000 Kč
Suzuki Swift 1.242
Rok výroby: 2012
Stav: 92 230 km
Cena: 140 000 Kč
Suzuki Swift 1.49
Rok výroby: 2006
Stav: 127 000 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků