Suzuki Kizashi pro Evropu již v Paříži spolu s novým Swiftem

Automobilka Suzuki na letošním autosalonu v Paříži představí kromě nové generace malého Swiftu také evropské provedení sedanu Kizashi. Ten stane na vrcholu nabídky tradičního japonského producenta a v duchu tradice bude k mání také s pohonem všech kol.

Na většině evropských trhů se Swift začne prodávat během letošního podzimu, Kizashi se již nějaký ten pátek prodává v USA a na jeho evropskou verzi dlouho netrpělivě čekáme. Nyní je již hotovou věcí a víme i to, že dostane nové osmnáctipalcové lité ráfky, vylepšený interiér a decentní sadu spoilerů vřetně prahových obkladů. Na další detaily a přesné technické specifikace jistě i dieselového Kizashi si ale musíme počkat do Paříže.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Kizashi v evropském provedení a (staro)nový Swift se představí pod Eiffelovkou
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 65 000 Kč
Suzuki Swift 1.242
Rok výroby: 2012
Stav: 92 230 km
Cena: 140 000 Kč
Suzuki Swift 1.49
Rok výroby: 2006
Stav: 127 000 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 46 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků