Suzuki Kizashi dorazí do Evropy letos na podzim

Relativně velký sedan střední třídy Suzuki Kizashi jsme vám představili už před drahnou řádkou měsíců a vůz se již úspěšně prodává v Japonsku a v Severní Americe. Dlouho ale nebylo jasné, kdy a zda se vůbec se Kizashi podívá též na starý kontinent, pro nějž přece jen není ztělesněním automobilového ideálu mas.

Původní informace hovořily o letošním jaře, ale to se již jistě nestane, i když se zákazníci z jiných koutů světa už mohou těšit i z přiostřené verze Sport. Nyní však přišla nová informace přímo od Suzuki, která potvrdila nasazení vozu na vybrané evropské trhy letos na podzim. Zatím je jisté Německo, ale to určitě nebude jedinou zemí, kde bude Kizashi oficiálně k mání.

V tuto chvíli také není jisté, s jakou technikou bude vůz v Německu nabízen. Pokud by to byl současný čtyřválec 2,4 s výkonem 178 koní, bylo by to na evropské poměry trochu plavání proti proudu, trendy směřují spíše k něčemu jako dvouválec 1,2 turbo.

Uvidíme, toto stejně jako informace o cenách se dozvíme s blížícím se uvedení na trh, zatím se jen spekuluje o tom, že Suzuki si pro evropské Kizashu vypůjčí naftová TDI od Volkswagenu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Kizashi Sport
Suzuki SX4 1.586
Rok výroby: 2009
Stav: 24 305 km
Cena: 135 000 Kč
Suzuki SX4 1.956
Rok výroby: 2012
Stav: 78 432 km
Cena: 205 000 Kč
Suzuki Swift 1.328
Rok výroby: 2007
Stav: 72 625 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků