Suzuki Grand Vitara: čerstvý facelift představen

I přes své kvality v jistých směrech by si Grand Vitara možná zasloužila již novou generaci, ale u vozů SUV plyne čas přeci jen poněkud pomaleji než u běžných osobních automobilů.
Seznam kapitol
  1. Suzuki Grand Vitara
  2. Fotogalerie

Stávající generace modelu Suzuki Grand Vitara se vyrábí již od roku 2005, přičemž je až překvapující, že i ve společnosti nepoměrně novější konkurence jde stále o vynikající vůz schopný nabídnout výborné jízdní vlastnosti a komfort na kvalitních silnicích i v náročnějším terénu. Zatím jediným faceliftem prošla populární „grandka“ na sklonku roku 2008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Grand Vitara po čerstvém faceliftu

Tehdy se úpravy soustředily prakticky jen na upravenou masku a přemístění bočních blikačů z blatníků do zpětných zrcátek, nepatrné úpravy interiéru související vesměs s rozšířenou výbavou a zavedení dvojice nových zážehových motorů v podobě čtyřválce 2,4 l s výkonem 169 koní (124 kW) a šestiválce 3,2 l o výkonu 233 koní (171 kW).

Testy | Suzuki

Test Suzuki Grand Vitara 2,4i: stále ve formě

Tentokrát je modifikací možná ještě méně, ale jsou lépe vidět. Přepracována byla celá přední část karoserie Grand Vitary, na domácím trhu prodávané jako Suzuki Escudo, jež se vyznačuje novým nárazníkem, upravenou maskou a přepracovanými světlomety se zatmavenými podklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V interiéru zůstalo vše při starém

A tím facelift prakticky končí. Interiér i nabídka pohonných jednotek totiž zřejmě zůstaly zcela beze změn, protože upravenou záď bez rezervního kola jsme již na Grand Vitaře zaznamenali.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Suzuki Grand Vitara
  2. Fotogalerie
Suzuki SX4 1.586
Rok výroby: 2009
Stav: 24 305 km
Cena: 135 000 Kč
Suzuki SX4 1.956
Rok výroby: 2012
Stav: 78 432 km
Cena: 205 000 Kč
Suzuki Swift 1.328
Rok výroby: 2007
Stav: 72 625 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků