Suzuki Grand Vitara: čerstvý facelift představen

I přes své kvality v jistých směrech by si Grand Vitara možná zasloužila již novou generaci, ale u vozů SUV plyne čas přeci jen poněkud pomaleji než u běžných osobních automobilů.
Seznam kapitol
  1. Suzuki Grand Vitara
  2. Fotogalerie

Stávající generace modelu Suzuki Grand Vitara se vyrábí již od roku 2005, přičemž je až překvapující, že i ve společnosti nepoměrně novější konkurence jde stále o vynikající vůz schopný nabídnout výborné jízdní vlastnosti a komfort na kvalitních silnicích i v náročnějším terénu. Zatím jediným faceliftem prošla populární „grandka“ na sklonku roku 2008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Grand Vitara po čerstvém faceliftu

Tehdy se úpravy soustředily prakticky jen na upravenou masku a přemístění bočních blikačů z blatníků do zpětných zrcátek, nepatrné úpravy interiéru související vesměs s rozšířenou výbavou a zavedení dvojice nových zážehových motorů v podobě čtyřválce 2,4 l s výkonem 169 koní (124 kW) a šestiválce 3,2 l o výkonu 233 koní (171 kW).

Testy | Suzuki

Test Suzuki Grand Vitara 2,4i: stále ve formě

Tentokrát je modifikací možná ještě méně, ale jsou lépe vidět. Přepracována byla celá přední část karoserie Grand Vitary, na domácím trhu prodávané jako Suzuki Escudo, jež se vyznačuje novým nárazníkem, upravenou maskou a přepracovanými světlomety se zatmavenými podklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V interiéru zůstalo vše při starém

A tím facelift prakticky končí. Interiér i nabídka pohonných jednotek totiž zřejmě zůstaly zcela beze změn, protože upravenou záď bez rezervního kola jsme již na Grand Vitaře zaznamenali.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Suzuki Grand Vitara
  2. Fotogalerie
Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 65 000 Kč
Suzuki Splash 1.242
Rok výroby: 2009
Stav: 22 126 km
Cena: 95 000 Kč
Suzuki Swift 1.328
Rok výroby: 2009
Stav: 146 355 km
Cena: 95 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků