Suzuki dále zlevňuje napříč svými řadami

S příchodem Grand Vitary modelového roku 2009 došlo u v ČR prodávaných automobilů Suzuki k plošnému zlevnění většiny nabízených provedení. To následuje po již dříve provedených úpravách a ceníkové ceny vozů Suzuki jsou nyní ještě nižší, než ty dosavadní akční.

Nejmenší Splash s litrovým tříválcem a výbavou GA tak stojí 209 900 Kč, čímž se konečně nejlevnější Suzuki opět přibližuje ve své době bezkonkurenčním cenám předchozí generace Swiftu. Vozy Splash (test tohoto modelu najdete zde) byly ve všech verzích zlevněny o 10 000 Kč. Také Swift si polepšil a s třídveřovou karosérií a motorem 1,3i jej lze pořídit za 214 900 Kč, za pětidvéřovou verzi se připlácí 10 000 Kč. Oblíbený model Suzuki SX4 je nyní o 50 000 Kč, neboť se donabídky vrátilo provedení 1,5i GA. U většiny jeho provedení klesla cena rovněž o 10 000 Kč, slušně vybavená verze 1,6i GL/AC s klimatizací apod. díky tomu stojí 339 900 Kč.

O typu Grand Vitara byla již řeč na tomto místě, takže doplníme statečného pracanta Suzuki Jimny, který se ve výrobě stále drží, neboť nemá na evropských trzích v podstatě žádného konkurenta vzhledem k obratnosti v terénu. Vznětový motor 1,5 DDiS z nabídky zmizel, zato benzínové verze 1,3 JLX a Comfort zlevnily o 20 000 a 30 000 Kč na 389 900, resp. 419 900 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 60 000 Kč
Suzuki Swift 1.242
Rok výroby: 2012
Stav: 92 230 km
Cena: 140 000 Kč
Suzuki Swift 1.49
Rok výroby: 2006
Stav: 127 000 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků