Suzuki Alto: konečně i u nás, za 189 900 Kč

12 komentářů

qwerty
4. srpna • 18:04

Nemyslím, že je to za ty peníze špatné auto. Rozhodně raději tuhle Suzuki, než Aygo, 107 nebo C1...

cernymotyl
4. srpna • 20:56

Manželka jezdí s Alto r.v. 1997. 1.0 l. Původně jezdilo v Itálii a majitelka se o něj asi velmi dobře staral a díky tomu, že deset let nejspíš nepoznalo zimní solení, odpovídá tomu i stav. Klimatizace je v kopci trochu znát, ale nic na co by nešlo zvyknout. Najeto 120 tisíc km a plasty vržou míň než třeba ve stejně staré Felicii, nebo novém Civicu :-)
To auto je třeba na nákup, nebo odvoz dětí do školy naprosto v pohodě. Věřím, že i jeho nový nástupce na tom bude stejně.

Mates
4. srpna • 13:45

Ty levné plasty jsou do očí bijící!

jandaxx
4. srpna • 16:43

Uvědom si co to má za ty peníze za výbavu. Na vozítko do města takřka komlpetní. Tedy takovou, kterou potřebuješ pro běžnýživot. Bagy, elektriku, posilovač, ABS, dálkový centrál, rádio, čtvery dveře. Já teda raději oželím horší plasty, než bych je vyměnil za posilovač řízení/třeba. Podívej se, co a s jakou výbavou se před několika lety prodávalo za 190 000,-. Ta cena je hodně dobrá.

chachar
4. srpna • 14:46

A co čekáš za 190tis??? Přide mi to jako slušná varianta druhého vozítka do města... jen ten lichý počet válců :-(

davpro
4. srpna • 15:17

Taky si myslím, že je to dobrá varianta. Plně vybavené přibližovadlo za 190tis - to nemá konkurenci. Ostatní jsou většinou za tyto peníze bez výbavy. Lichý počet válců by nevadil, třeba Volví pětiválec je fajn, ale cokoli pod 4 válce je cesta do pekel.

Mates
4. srpna • 16:42

Je sice pravda, že je to levné auto. Ale já si nemyslím, že automobil by měl být spotřebním zbožím a něco by měl vydržet.

Honza
5. srpna • 9:21

Jenže on automobil je spotřební zboží !
A nečekete, že nová osobní auta vydrží víc nez 5let nebo 100k KmChcete aby Alto a podobné vydrželi normálně třeba 10 let? No problem, bude stát jen k 500k a z jeho výroby propustíme 50%. Víte oni časy se měněj. Kult auta je minulost a jestli chcete aby se tahle společnost ekonomicky uživila, netrvejte na utopistických blbostech.

jandaxx
4. srpna • 16:45

On ale je spotřebním zbožím. I když dost drahým. A že to má mizerný plasty ještě neznamená, že nevydrží. 100 000 to odjezdí a pak ámen.

Mates
4. srpna • 16:45

Raději lepší plasty než klimu. Urazil bych ruce lidem co do auta s litrovým motorem dají klimu. Když jsem jezdil s 1.2 HTP s klimou tak ta Fabie nevyjela kopec!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
honzajs
7. srpna • 20:34

základní Fabita 1,2 HTP 44kw na 1090 kg hmotnosti, Alto 50kw na 880 kg hmotnosti.. myslím trošku rozdíl...:-)):-))

Danny
4. srpna • 16:57

Možná proto, že je to Fabie 1.2 HTP, tu sem prosím vůbec netahej. Alto, vzledem k poměru cena/výbava/kvalita je ideální volba.

Doporučujeme

Články odjinud