SUV Lamborghini Urus se odkládá kvůli strachu z globální recese

Automobilka Lamborghini stále ještě neschválila SUV Urus do výroby. Důvodem je podle magazínu Autocar především obava z vývoje světové ekonomiky a také ze situace ve státech kolem Perského zálivu. Lamborghini má strach, že by právě klíčové trhy arabských států mohly stagnovat, stejně tak trh čínský.

SUV | Design | Lamborghini

Lamborghini Urus: tak tady ho máme!

Lamborghini nicméně na svém prvním moderním SUV pracuje a vůbec není nereálná aplikace hybridního ústrojí, které jsme viděli na autosalonu v Paříži v podobě konceptu Lamborghini Asterion. K pohonu má sloužit zřejmě přeplňovaný osmiválec 4,0 l od Audi, nikoli atmosférický desetiválec nebo dvanáctiválec.

SUV Lamborghini Urus se v plánech automobilky objevilo v polovině roku 2013, kdy se s ním počítalo na rok 2017. Jenže prozatím model zelenou od vedení nedostal a vypadá to, že se projekt zatím přesouvá na neurčito. Není zrušen, jenom se odkládá.

Život řidiče | Ceny | Palivo | Byznys

Bude zase stát benzín i nafta pod třicet korun za litr?

Italský výrobce exkluzivních aut, který patří do koncernu Volkswagen, tak zřejmě čeká na vhodnou příležitost. Původně se také počítalo s tím, že se SUV Lamborghini vůbec nebude prodávat v Evropě a u toho zřejmě také zůstane. Co se techniky týče, auto má stát na základech současného Porsche Cayenne.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků