SUV Jaguar F-Pace se předvádí na prvních oficiálních fotkách

První SUV automobilky Jaguar míří na autosalon do Frankfurtu a prodávat se začne v roce 2016. Než Jaguar zveřejní fotografie vozu v plné parádě, zatím se můžeme podívat na snímky už jen mírně zamaskovaných prototypů z testování v extrémních podmínkách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Od polárního kruhu po rozpálené arabské pouště. Jaguar testuje model F-Pace v těch nejextrémnějších podmínkách a vůbec poprvé své auto vyvíjel i mimo silnice

Jaguar se chlubí, že vůbec poprvé testoval auto například na horských štěrkových cestách. Aby také ne, když je tohle SUV, které se bude muset utkat s velmi schopnými soupeři v přeplněném segmentu.

Tajné | SUV | Video | Jaguar

Video: Prototyp SUV Jaguar F-Pace se prohání po Nürburgringu

Ohledně techniky pod kapotou toho zatím moc nevíme, ale očekává se, že Jaguar F-Pace dostane kompresorem přeplňovaný benzínový šestiválec 3,0 l, třílitrový turbodiesel a samozřejmě také benzínový osmiválec v nějaké „sportovní“ verzi.

Na takové hračky, jako průhledné A sloupky nebo systém rozpoznávání děr v silnici, si ještě budeme muset počkat. Záležitosti v podobě „průhledné“ kapoty zase zůstanou vyhrazeny Land Roverům.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků