SUV Borgward pomalu získává obrysy. Tady je první skica

Automobilka Borgward představí na autosalonu ve Frankfurtu svůj první novodobý vůz. Bude to předprodukční koncept SUV a Borgward tvrdí, že půjde o „cenově dostupné prémiové auto“. Nyní značka zveřejnila první skicu, která odhaluje design levého zadního rohu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toto jsou zatím jediné dva oficiální snímky, které automobilka
Borgward ke svému novému modelu zveřejnila

Borgward má velmi odvážné plány. Sériová výroba nového SUV má začít v první polovině roku 2016 a už v roce 2020 chce automobilka dodávat 800 000 aut zákazníkům ročně. Jen připomeneme, že třeba takové Škodě trvalo zhruba dvacet let, než byla schopna udat ročně přes tři čtvrtě milionu aut po celém světě.

Zajímavosti | SUV | Byznys | Frankfurt 2015 | Ostatní značky

Borgward ukázal první kousek nového SUV. Uvidíme ho ve Frankfurtu

S designem nových vozů Borgward má pomáhat Einar Hareide, který navrhoval auta značek Volvo a Saab. Je autorem například Saabu 9-5 a poslední generace modelu Saab 900. Do roku 2000 také působil u Mercedesu a od roku 2007 jeho designérské studio kreslí nová Volva.

Pokud jde o finance, značka Borgward se opírá o čínské investory. Zajímavé také je, že jsme sice ještě neviděli sériový produkt, ale vedení znovuzrozené automobilky se již opírá do konkurence. Na autosalonu v Ženevě si třeba šéf značky utahoval z Mercedesu, že nakupuje laciné motory od Renaultu a dává je do svých aut.

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků