SUV Borgward BX7 se předvádí za jízdy a odhalilo interiér

Německá automobilka Borgward (nebo bychom měli napsat čínská, když prakticky celý projekt financují Číňané?) představila na autosalonu ve Frankfurtu své první novodobé auto. Je to prototyp SUV Borgward BX7 a vyrábět se začne na začátku roku 2016.

I když už Borgward ukázal větší sadu fotografií a představil technická data i obchodní plány (do roku 2020 chce vyrábět už 800 000 aut ročně), ještě tajil interiér. Ten si můžeme prohlédnout na přiloženém videu a stejně tak se můžeme na model BX7 podívat na silnici.

SUV | Autosalony | Premiéry | Frankfurt 2015 | Ostatní značky

IAA 2015 živě: Borgward má se svým SUV BX7 ještě co dohánět

Pod kapotou je zatím přeplňovaný benzinový čtyřválec 2,0 l o výkonu 165 kW (224 k) a točivém momentu 300 Nm. Standardně má pohon všech kol a dvouspojkový automat. Akceleraci 0-100 km/h má zvládnout pod deset sekund a bezpečně pojede rychleji než 200 km/h.

Později přijde i plug-in hybridní model s výkonem přes 400 koní a elektrickým dojezdem až 55 km. Chystá se také diesel. Zajímavé je, že výroba SUV Borgward BX7 bude probíhat v Číně a tam se také začne prvně prodávat. Do Evropy dorazí později, až bude v nabídce i diesel.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků