SUV BMW X5 a X6 také dostanou dotykové ovládání systému iDrive

Nová generace luxusního sedanu BMW řady 7 přinesla novinku v podobě dotykového ovládání palubního systému iDrive. Tato funkce ještě letos zamíří do SUV BMW X5 a příbuzného BMW X6, píší stránky BMWBlog.com. V mnichovských SUV se ale neobjeví funkce rozpoznávání gest.

Design částí interiéru se kvůli tomu měnit nebude, stávající displej bude pouze vyměněn za dotykovvý a auta samozřejmě dostanou i novější generaci celého systému iDrive, který právě dotykové ovládání podporuje.

Video | Ženeva 2016 | Autosalony | Luxusní auta | Premiéry | BMW

BMW M760Li xDrive je sedmička s motorem V12, která umí až 305 km/h

Dodatečná zástavba dotykového ovládání do již vyrobených modelů X5 a X6 možná nebude, současný hardware tuto funkci nepodporuje. V SUV X5 a X6 také zůstane otočný ovladač na středovém panelu, bez něj se ještě modernizovaný iDrive neobejde.

Ostatní modely značky BMW si budou muset na dotykovou funkci systému iDrive počkat ještě nějaký ten rok. Další přijde na řadu nová generace BMW řady 5, kterou bychom mohli vidět už letos na některém z větších autosalonů.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků