SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

20 komentářů

Drake
10. září • 12:40

Odporný humus toto. Si koupím auto za trilión dolarů a budu si v kufru vozit hrníčky na kafe??? To už raději ve dveřích dva deštníky...

KK
9. září • 18:04

Naivny, prvoplanovy, vulgarny dizajn - ale nenuti zakaznika rozmyslat. Takze typicke VAG Bentley.

josehko
9. září • 16:52

Veľmi pekné. Dokonca pre mňa jedno z najkrajších veľkých SUV-čiek. Podobne ako u Porsche sa asi z neho stane najpredávanejší model značky.

veto
9. září • 11:17

a zmesti sa 1,5l flasa do dveri? Ak nie, potom beriem oktavku

Perkins
9. září • 10:14

Obludný koncern przní další značku s tradicí !!

Bimbo
9. září • 9:38

301km/h maximalka je prace marketingu nebo sily motoru a aerodynamiky? :-/

ajfelko
12. září • 22:38

301 je zaklad pre edicie. Zvladne viac.

Ales Beseda
9. září • 9:26

Zajímalo by mě, čím si případný zájemce ospravedlní nákup něčeho takového. Tím, že je to okázalejší než „běžný“ Bentley? Jak a kde vlastně využije schopnosti takového vehiklu? Bentley vždy sloužil k reprezentaci aristokracie. Aristokrat je člověk, který vlastní elegantní, opulentní automobil s řidičem. Využívá jej k pohodlné přepravě vlastní tělesné schránky na společenské večírky, golfové relaxace, a jiné všemožné kratochvíle odehrávající se právě na jiných místech, než v jeho vlastním starobylém rodinném zámečku. Aristokrat je elegantní člověk. Proč by si kupoval ohavného obézního křížence, když může mít čistokrevného Rollse? Protože je to Bentley? Tuším, pro koho je to určeno. Pro ruského mužika, co chodí do divadla v šusťákách a nikdy neslyšel o dobrém vkusu. Zato se z něj sypou dolary jak blechy z osla. Syndrom SUV je jako globální epidemie španělské chřipky. Zabíjí dobrý vkus bezohledně a ničivě. Nikdo to nepřežije…:-O

josehko
9. září • 16:56

Dívaš sa na to pohľadom človeka, čo zarába 30 či 40 000 korún mesačne. Predstav si, že zarábaš milión či desať miliónov eúr mesačne. Ako sa budeš dívať na nákup spotrebných vecí?
Jednoducho budeš chcieť také, čo si nemôže každý dovoliť. A za tú exkluzivitu si veľmi rád priplatíš. Veď aký je pre teba rozdiel, či niečo stojí 150 000 alebo 250 000 eúr? Keď sto tisíc eúr zarobíš za deň...

Andrejlm
9. září • 21:44

No jasne a preto si ludia kupujú cayenne? Však je toho plná prdel úplne všade. Rieši sa to, prečo si ludia kúpia radšej toto ako pekný elegantný tiež velký continental fs...toto predsa nie je auto ktoré si má kúpiť pár ludí a ma byť výnimočné, toto má naopak predaje zvyšovať...

Driver
9. září • 11:14

:-D Čím ospravedlníš nákup Smartphone za 20.000, když nevyužiješ ani 10% jeho potenciálu? Podívej se na základní školy, všichni mají Iphone6 k tomu, aby byli na Facebooku. To lze i s smartphone za 2000 z číny.
Ale oni CHTĚJÍ iphone6.
Totéž je s SUV. Chceš ho.
Jestli nechápeš proč, tak jeď do Španělska svým stávajícím autem a pak zkus nějaké skutečné SUV, né jeho imitace. (Vzduch, víceprvek, výbava, vše automatické, multimédia atd.) Potom pochopíš. To není o vazbě cena/hodnota. To je o tom, že Ti něco vyhovuje. SUV není v ničem nejlepší. Ale je to kombinace všeho. A úspěch na trhu ukazuje, že zdařilá. A s tou aristokracií se běž vycpat. Každý druhý majitel solární elektrárny (nebo jiný člověk s vysokými a snadnými příjmy) co jezdí dnes v Q7 si klidně tento Bentley koupí, jen proto, že chce. Né proto, že má zámek, hrad a šlechtický původ :-)) "Image je na nic"

KK
10. září • 7:43

Vybral si si zly priklad.Ono ten iPhone je hodny kazdeho centu, pretoze je to skutocne najlepsi telefon s najlepsim ekosystemom na trhu - napriek cene je to najpredavanejsi globalny model mobilu. Podiel Apple na globalnych ziskoch z predaja telefonov (vsetkych mobilov na svete bez rozdielu znacky a druhu) je 80%.Bentley je auto s tuctovou technikou od materskej firmy, inymi slovami, je to spotrebak obalny do koze a chromu. Jeho trhovy podiel je minimalny a prijmy z predaja su z globalneho hladiska smiesne.

mpolan
14. září • 20:46

iPhone nejlepší? :-D :-D :-D :-D

Ales Beseda
9. září • 11:40

Sorry, ale SUV snad není pohodlnější než klasický sedan Bentley. Kritizuji SUV jako marketingový výmysl, který je publiku vnucován, přestože jedinou jeho výhodou oproti například sedanu je lepší výhled z vozu. Následují samá negativa. A prvním z nich je vzhled. Když si žena místo elegantních lodiček obuje do společnosti nevzhledné gumáky po kolena, oslní tím snad jenom mužiky...:-/P. S. Jít se vycpat s aristokracií? Co tě tak rozlítilo?

Driver
9. září • 13:17

Zřejmě blbost, ale to neřeš. Dopravní aristokratický prostředek? Neblázni. A k tomu SUV. SUV není v ničem nejlepší. Ale je to kombinace všeho. A úspěch na trhu ukazuje, že zdařilá. Mám to psát ještě potřetí? Rozvedu to. měl jsi v roce 70 řidičák? Pochyboval jsi o SUV v roce 70? Tehdy se to řešilo. U Jaguaru se smáli ještě dlouho. Dneska je rok 2015. Jaguar má taky SUV. Co teď řešíš? po 35ti letech? Důvody SUV? Range Rover od roku 70 do roku 96 vyráběl první generaci jeho SUV. Dnes má pátou generaci, a více modelových řad a nedělá nic jiného. Jen SUV. Co na tom nechápeš? Kdo v CZ jezdí v Limuzínách typu B Continental? Kolega z Opavy ho má v Coupé. Pendolínem je v Praze dřív než "Kontíkem" a může pít. Tak s tím jeho žena nakupuje a on jezdí v SUV. Má obojí a to GT nepoužívá. Naprotitomu SUV třeba Mercedes GL má v chudém CZ 7.mé největší prodeje na celém světě. Tak piš o tom, že SUV je nesmysl. Kdo tu má GT nebo Rolls nebo S-klasse? Pár lidí. SUV bude mít desetitisíce a brzy statisíce registrací v CZ. Mrkni na registr vozidel. Nebyl to tvůj děd, co tenkrát po válce psal do novin, že kombíky jsou jako pohřebáky, a že to nikdy nikdo kupovat nebude, ať to nevyrábí? :-D Protože jeho vnuk by mohl v roce 70 bojovat proti SUV. Ale to ty nebudeš. Je rok 15 :-D

Ales Beseda
9. září • 13:57

V čem je SUV lepší než kombi, nebo hatchback? Nástup kombi je jednoduše ospravedlnitelný. Ale nástup SUV nelze ospravedlnit ničím jiným, než podlým útokem marketingu na horší stránku lidské povahy. Mám větší auto, jsem lepší člověk... Tak totiž lidská psychika a podvědomí funguje. Jediný, kdo z toho má užitek, je automobilový průmysl, protože SUV spotřebovává více všeho za více peněz. SUV tedy nelze ospravedlnit pokrokem, ale chamtivostí. To mě na tom dráždí. A pak - je to hnusné. Hnusná motivace vyprodukovala hnusná auta. P. S. Pozor, blbost je iracionální. Podobně jako nakupování zbytečných SUV...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ello
9. září • 21:31

SUV ako take maju svoje opodstatnenie.Vyhody su zrejme.Napr.sedite vysie,mate lepsi prehlad co sa deje pred vami.Bezpecnost.V zimnom obdobi lepsie manevrovacie schopnosti na neodrhnutom snehu.Moznost odviest relativne pohodlne sedem osob atd....Porovnavat suv s osob.autom je nezmysel.

R
9. září • 15:53

to Driver: Bože vy jste ale případ...zřejmě nějaký taky solarnik...-(

car critic
9. září • 9:18

jasné kontury předchozí Q7!...příšerné

M!
9. září • 8:19

Bentley obecně se mi děsně líbí (i když na to mít asi nikdy nebudu),ale tohle je hnus velebnosti. Zvenku děs, zvětšený continental GT evidentně nevypadá dobře, vnitřek je vylepšená kopie Touaregu. čekal bych že hoši budou umět víc, odflákli to. Smutné..:-O
Ale v arábii to určitě půjde jako housky na krámě...:-/

Doporučujeme

Články odjinud