SUV Bentley Bentayga je ještě větší a opulentnější, než se zdá

SUV Bentley Bentayga, o kterém automobilka tvrdí, že je nejsilnější, nejrychlejší a nejluxusnější SUV na světě, má za sebou premiéru. K SUV Bentley se ale ještě určitě vrátíme následující dny autosalonu.

Všechny důležité technické informace už známe, takže jen připomeneme, že pod kapotou je nový dvanáctiválec 6.0 TSI se systémem vypínání poloviny válců, pokud pracuje pod částečnou zátěží pod 3000 ot./min. Je spojený s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol.

SUV | Luxusní auta | Premiéry | Frankfurt 2015 | Bentley

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

Výkon motoru W12 6.0 TSI dosahuje na 447 kW (608 k) a točivý moment vrcholí hodnotou 900 Nm kdekoli mezi 1250 až 4500 ot./min. To stačí k tomu, aby 2422 kg těžké SUV Bentley Bentayga zvládlo zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,1 s. Rozjede se na 301 km/h.

Za standardně dodávanými dvacetipalcovými ráfky se ukrývají až 400mm ocelové kotouče a SUV Bentley jezdí pochopitelně na adaptivním vzduchovém podvozku s nastavitelnou výškou a aktivními stabilizátory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků