SUV Audi Q2 pokračuje v odhalování před autosalonem v Ženevě

Už jsme tu měli prázdné parkovací místo vedle Audi Q3, Q5 a Q7, nyní si můžeme nové Audi Q2 prohlédnout pod plachtou ze dvou úhlů. Snímky zveřejnilo Audi na svých facebookových stránkách. Světovou premiéru zažije nejmenší SUV Audi Q2 samozřejmě na autosalonu v Ženevě .

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
K dispozici jsou zatím jen dva malé snímky Audi Q2 pod plachtou, které toho kromě základního profilu a grafiky světel mnoho neukazují

Ohledně techniky a velikosti Audi Q2 se toho ještě moc neví. Vlastně jen víme, že se má prodávat už od podzimu 2016 na všech důležitých evropských trzích včetně toho našeho. Není tedy jisté, zda se v hierarchii značky jedná o menší model nebo „sportovní“ variantu Audi Q3.

Testy | SUV | Srovnávací testy | Luxusní auta | Audi | Volvo

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Je ale celkem jisté, že základem bude modulární platforma MQB a známé koncernové motory TFSI a TDI. Jelikož jsme u Audi, tak by to nešlo bez pohonu všech kol quattro pro vrcholné motorizace, i když v tomto případě půjde o upravený Haldex. Stálý pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem je u Audi vyhrazen vozům s motorem podélně.

Audi mělo dlouhá léta problémy s použitím jmen Q2 a také Q4, které si nárokoval Fiat, respektive jeho značka Alfa Romeo. Evidentně ale mezi oběma automobilkami došlo k dohodě a Audi bude moci minimálně označení Q2 použít.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků