Supersporty Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se poměří v Brně

Supersporty Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se poměří v Brně

Dvě nejrychlejší sériově vyráběná auta planety Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se v sobotu poměří na Masarykově okruhu v Brně. Jejich souboj na tři kola bude vrcholem víkendového srazu sportovních aut, který je určen zejména majitelům takzvaných supersportů. 

Bugatti Veyron má výkon přesahující 1000 koní a je oficiálně nejrychlejším sériovým vozem na světě. Nejvyšší naměřená rychlost má hodnotu 431 kilometrů v hodině.

Koenigsegg Agera má pod kapotou o 69 koní méně, je však lehčí a od konce loňského roku je zapsán v Guinessově knize rekordů s časem 14,53 sekundy, který vozu stačil ke zrychlení z nuly na 300 km/h. Tento švédský supersport drží i další rekord - z rychlosti 300 kilometrů v hodině dokázal zastavit za 6,66 sekundy.

Souboj vozů Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera v Moskvě. Veyron vyhrál jen s těsným rozdílem.  

Start unikátního souboje je připraven na sobotní 13. hodinu a současně odstartuje soutěž o nejlepší zvuk supersportu, ve které budou mít rozhodující slovo diváci. Součástí programu bude i další rychlostní soutěž mezi vozem Lamborghini Aventador a polozávodním strojem Gumpert Apollo.

Zdroj: E15.cz

 


 

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Ford Focus 0
Rok výroby: 2007
Stav: 139 622 km
Cena: 75 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2007
Stav: 147 534 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Test Hyundai H350 Van 2.5 CRDi 125 kW: Povedená dodávka

Hyundai H350 Van

Můžete mít rádi osobní auta, veterány, nebo třeba sporťáky, ale dříve či později nastane chvíle, kdy se bude hodit opravdu velká dodávka. A přesně v ten moment vás bude chtít oslovit kromě zavedených značek nově také Hyundai.

24.  8.  2016 | Lukáš Dittrich | 12 příspěvků
Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Škoda Octavia 1.0 TSI

Tak jak je to s tím tříválcem v Octavii? Je to absolutní nesmysl, za který si Škoda zaslouží kompletní zatracení, nebo to je trochu jinak?

21.  8.  2016 | Lukáš Dittrich | 331 příspěvků
Test Subaru XV 2.0i Lineartronic: Polem nepolem

Subaru XV 2.0i Lineartronic

Nejmenší model japonské automobilky prodělal poměrně zásadní změny. Má jinak naladěný podvozek, pozměněný vzhled a mnohem příznivější cenu.

16.  8.  2016 | Ondřej Lilling | 64 příspěvků