Supersporty Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se poměří v Brně

Supersporty Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se poměří v Brně

Dvě nejrychlejší sériově vyráběná auta planety Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se v sobotu poměří na Masarykově okruhu v Brně. Jejich souboj na tři kola bude vrcholem víkendového srazu sportovních aut, který je určen zejména majitelům takzvaných supersportů. 

Bugatti Veyron má výkon přesahující 1000 koní a je oficiálně nejrychlejším sériovým vozem na světě. Nejvyšší naměřená rychlost má hodnotu 431 kilometrů v hodině.

Koenigsegg Agera má pod kapotou o 69 koní méně, je však lehčí a od konce loňského roku je zapsán v Guinessově knize rekordů s časem 14,53 sekundy, který vozu stačil ke zrychlení z nuly na 300 km/h. Tento švédský supersport drží i další rekord - z rychlosti 300 kilometrů v hodině dokázal zastavit za 6,66 sekundy.

Souboj vozů Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera v Moskvě. Veyron vyhrál jen s těsným rozdílem.  

Start unikátního souboje je připraven na sobotní 13. hodinu a současně odstartuje soutěž o nejlepší zvuk supersportu, ve které budou mít rozhodující slovo diváci. Součástí programu bude i další rychlostní soutěž mezi vozem Lamborghini Aventador a polozávodním strojem Gumpert Apollo.

Zdroj: E15.cz

 


 

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Citroën C5 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 166 882 km
Cena: 123 000 Kč
Honda CR-V 2.2
Rok výroby: 2009
Stav: 171 704 km
Cena: 190 000 Kč
Suzuki Grand Vitara 1.9
Rok výroby: 2007
Stav: 125 728 km
Cena: 135 000 Kč
Test Subaru Forester XT MY16: Změna, která potěší

Subaru Forester XT MY16

Subaru Forester má za sebou lehkou modernizaci. Co se změnilo a jaký je výsledek v praxi?

včera | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek
Test ojetiny: Volkswagen Golf by byl skvělý, nebýt nemocí motorů TSI

Test ojetiny: Volkswagen Golf

Šestá generace Golfu představuje jistotu s dieselem nebo atmosférickým benzinovým motorem. U jednotek TSI je potřeba vybírat opatrně.

28.  6.  2016 | Dalibor Žák | 45 příspěvků
Test Seat Ibiza Cupra: Vstupenka do světa radosti a rychlosti

Seat Ibiza Cupra

Seat z povzdálí útočí na přední příčky mezi rychlými kompaktními hatchbacky. Bez velkého tyjátru Ibiza Cupra přezbrojila na větší motor a vyměnila automat za manuál. Jak moc skvělá je?

26.  6.  2016 | Ondřej Lilling | 8 příspěvků