Supersporty Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se poměří v Brně

Dvě nejrychlejší sériově vyráběná auta planety Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera se v sobotu poměří na Masarykově okruhu v Brně. Jejich souboj na tři kola bude vrcholem víkendového srazu sportovních aut, který je určen zejména majitelům takzvaných supersportů. 

Bugatti Veyron má výkon přesahující 1000 koní a je oficiálně nejrychlejším sériovým vozem na světě. Nejvyšší naměřená rychlost má hodnotu 431 kilometrů v hodině.

Koenigsegg Agera má pod kapotou o 69 koní méně, je však lehčí a od konce loňského roku je zapsán v Guinessově knize rekordů s časem 14,53 sekundy, který vozu stačil ke zrychlení z nuly na 300 km/h. Tento švédský supersport drží i další rekord - z rychlosti 300 kilometrů v hodině dokázal zastavit za 6,66 sekundy.

Souboj vozů Bugatti Veyron a Koenigsegg Agera v Moskvě. Veyron vyhrál jen s těsným rozdílem.  

Start unikátního souboje je připraven na sobotní 13. hodinu a současně odstartuje soutěž o nejlepší zvuk supersportu, ve které budou mít rozhodující slovo diváci. Součástí programu bude i další rychlostní soutěž mezi vozem Lamborghini Aventador a polozávodním strojem Gumpert Apollo.

Zdroj: E15.cz

 


 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků