Supersport Bertone Mantida se dočká omezené výroby

Nebývá právě zvykem, aby se extrémní studie ze světových autosalonů dostávaly přímo do výroby, avšak v případě supersportu od italského designéra Bertoneho to bude výjimka. Díky velkému zájmu ze strany movitějších klientů se totiž počítá s omezenou produkcí, která by se naplnila zřejmě vyrobením deseti kusů, takže ke vlastnění tohoto exota by se dostali opravdu jen vyvolení.

Dvoumístné kupé Bertone Mantida v podstatě kromě designu nepřináší nic převratného a revolučního, ve svých útrobách totiž skrývá veškerou techniku z Corvette ZR1, stejně jako i kompresorem přeplňovaný osmiválec s výkonem 462 kW. Díky nižší hmotnosti a propracovanější aerodynamice by však měl tento vůz předčít Corvettu ZR1 v maximální rychlosti zhruba až o 20 km/h.
Co se týče ceny, ta bude opravdu astronomická a podle odhadů by se měla pohybovat kolem 2 milionů dolarů (zhruba 40 mil. Kč). V této souvislosti ještě připomeňme, že Corvette ZR1 můžete mít „již“ za 103 000 dolarů (zhruba 2 150 000 Kč), samozřejmě v Americe.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Bertone Mantida
Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků