Superauto Fittipaldi EF7 dostane atmosférický osmiválec

V Ženevě zažije svůj debut také automobil vyvíjený ve spolupráci s brazilským závodníkem Emersonem Fittipaldim. Rozhodně je na co se těšit.

Už brzy se dočká své velké premiéry další supersportovní vůz. Jedná se o 
Fittipaldi EF7 Vision Gran Turismo by Pininfarina. Ten vznikl ve spolupráci závodníka Emersona Fittipaldiho, italského studia Pininfarina a německé společnosti HWA.

Karoserie z uhlíkových vláken zabezpečuje nízkou hmotnost vozu. Ta se pohybuje jen kolem 1 000 kilogramů. Tento materiál nebyl vybrán jen kvůli lehkosti vozu, ale také kvůli bezpečnosti při případné nehodě. 

Pod kapotou najdete atmosferický osmiválec s výkonem více než 441 kW. Motor spolu s převodovkou byly speciálně vyvinuty pro tento automobil. 

Design | Autosalony | Ženeva 2016 | Ostatní značky

Do Ženevy míří také Pininfarina. Ukáže zde nový koncept

Premiéra této novinky je naplánována na 7. března během autosalonu v Ženevě. Zde chce Pininfarina předvést také svůj luxusní ekologický sedan vyvinutý pro čínskou společnost Hybrid Kinetic. 

V návaznosti na premiéru bude tento supersport k dispozici také ke stažení ve videoherní sérií Gran Tourismo. Pár šťastlivců ale bude vlastnit reálný vůz. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2004
Stav: 182 053 km
Cena: 40 000 Kč
Ford C-MAX 1.6
Rok výroby: 2005
Stav: 112 432 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků