Superauto Fittipaldi EF7 dostane atmosférický osmiválec

V Ženevě zažije svůj debut také automobil vyvíjený ve spolupráci s brazilským závodníkem Emersonem Fittipaldim. Rozhodně je na co se těšit.

Už brzy se dočká své velké premiéry další supersportovní vůz. Jedná se o 
Fittipaldi EF7 Vision Gran Turismo by Pininfarina. Ten vznikl ve spolupráci závodníka Emersona Fittipaldiho, italského studia Pininfarina a německé společnosti HWA.

Karoserie z uhlíkových vláken zabezpečuje nízkou hmotnost vozu. Ta se pohybuje jen kolem 1 000 kilogramů. Tento materiál nebyl vybrán jen kvůli lehkosti vozu, ale také kvůli bezpečnosti při případné nehodě. 

Pod kapotou najdete atmosferický osmiválec s výkonem více než 441 kW. Motor spolu s převodovkou byly speciálně vyvinuty pro tento automobil. 

Autosalony | Ženeva 2016 | Design | Ostatní značky

Do Ženevy míří také Pininfarina. Ukáže zde nový koncept

Premiéra této novinky je naplánována na 7. března během autosalonu v Ženevě. Zde chce Pininfarina předvést také svůj luxusní ekologický sedan vyvinutý pro čínskou společnost Hybrid Kinetic. 

V návaznosti na premiéru bude tento supersport k dispozici také ke stažení ve videoherní sérií Gran Tourismo. Pár šťastlivců ale bude vlastnit reálný vůz. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků