Subaru XV pro rok 2014 bez motoru 1,6i a s omezenými vibracemi

Značka Subaru pro evropské trhy připravila vylepšené provedení svého modelu XV.

Britské zastoupení automobilky Subaru oznámilo, že upravuje nabídku své řady Subaru XV. Škála verzí má být těmito kroky zjednodušena (rozuměj osekána), ale vozy se mají dočkat také drobných vylepšení. Z nabídky vypadlo základní provedení 1,6i a motory 2,0i se dočkaly modifikací ventilového rozvodu pro snížení jejich hlučnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru XV pro modelový rok 2014 a britský trh

Pro další omezení hluku a vibrací byly zesíleny některé izolační materiály. Závěsy předních kol dostaly silnější spodní ramena a nově odladěné řízení má zajistit přesnější a přímější vedení a omezit přenos vibrací z vozovky do volantu. Zesílení pat sloupků A přispěje k vyšší úrovni pasivní bezpečnosti řady Subaru XV, ovšem úpravy se přenesou i do interiéru.

Testy | Design | Zajímavosti | SUV | Technika | Subaru

Test: Subaru XV 2,0D Comfort - auto pro řidiče

Do standardní výbavy všech variant se dostávají hlídání tlaku v pneumatikách, indikace vhodného momentu pro změnu převodu, nové některé obkladové materiály a upravená tlačítka ventilační soustavy. Zmíněné úpravy se zatím týkají vozů Subaru XV pro britský trh.

Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru XV 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 73 978 km
Cena: 320 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek