Subaru XV pro rok 2014 bez motoru 1,6i a s omezenými vibracemi

Značka Subaru pro evropské trhy připravila vylepšené provedení svého modelu XV.

Britské zastoupení automobilky Subaru oznámilo, že upravuje nabídku své řady Subaru XV. Škála verzí má být těmito kroky zjednodušena (rozuměj osekána), ale vozy se mají dočkat také drobných vylepšení. Z nabídky vypadlo základní provedení 1,6i a motory 2,0i se dočkaly modifikací ventilového rozvodu pro snížení jejich hlučnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru XV pro modelový rok 2014 a britský trh

Pro další omezení hluku a vibrací byly zesíleny některé izolační materiály. Závěsy předních kol dostaly silnější spodní ramena a nově odladěné řízení má zajistit přesnější a přímější vedení a omezit přenos vibrací z vozovky do volantu. Zesílení pat sloupků A přispěje k vyšší úrovni pasivní bezpečnosti řady Subaru XV, ovšem úpravy se přenesou i do interiéru.

Testy | Zajímavosti | SUV | Technika | Design | Subaru

Test: Subaru XV 2,0D Comfort - auto pro řidiče

Do standardní výbavy všech variant se dostávají hlídání tlaku v pneumatikách, indikace vhodného momentu pro změnu převodu, nové některé obkladové materiály a upravená tlačítka ventilační soustavy. Zmíněné úpravy se zatím týkají vozů Subaru XV pro britský trh.

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků