Subaru XV: postupné odhalování pokračuje

Japonská automobilka zveřejnila druhý oficiální obrázek crossoveru XV, který bude další z celé řady novinek představených ve Frankfurtu. Už víme, že XV přijde jako první model vycházející z nové generace Imprezy. Konkrétně tento crossover ale jméno Impreza používat nebude.

Subaru zatím představilo pouze základní fakta. Novinka má na délku 4450 mm, široká je 1780 mm a vysoká 1570 mm. Oproti stávajícímu XV je větší ve všech ohledech. Rozvor náprav povyrostl o 15 mm na konečných 2635 mm.

Test: Subaru Impreza XV 2,0 D - japonský skaut

Zatím jediným oficiálně potvrzeným motorem zůstává nová generace benzinového dvoulitru řady FB20. Už teď je ale téměř jisté, že v nabídce najdeme také naftový boxer. Subaru XV se představí ve Frankfurtu za necelých 14 dní. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 149 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 629 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků