23
Fotogalerie

Subaru XV Concept je zde: ano, je to Impreza „scout“

Teprve před několika dny jsme vám ukázali první snímek siluety nové studie Subaru XV Concept, jež právě nyní konečně oslavila svoji premiéru na autosalonu v Šanghaji. Již příští týden se však v New Yorku dočkáme prezentace sériového provedení nové generace řady Impreza; zatímco XV Concept naznačuje vzhled pětidvéřového hatchbacku, siluetu čtyřdveřového sedanu již známe také. Studie XV Concept je předobrazem budoucího provedení Imprezy XV, jež je ve svém stávajícím provedení jen velmi nesmělým a spíše provizorním vstupem do rodiny „scoutů“.

Subaru XV venku 20.JPG Subaru XV venku 17.JPG Subaru XV venku 18.JPG

Nový koncept je dlouhý 4 450 mm, široký 1 800 mm a vysoký 1 620 mm a stojí na rozvoru náprav 2 635 mm. Pod kapotou se ukrývá dvoulitrový zážehový „boxer“ ve spojení s bezstupňovou automatickou převodovkou CVT a pohonem všech kol. Na první pohled si všimneme plastových obkladů prahů, spodků nárazníků a podběhů, které jsou spolu se střešními ližinami do celkového konceptu zakomponovány poněkud kompaktněji než nyní. Devatenáctipalcové lité ráfky obouvají pneumatiky o rozměru 245/45 ZR19 a důsledně zaplňují prostory v podbězích.

Subaru XV venku 15.JPG Subaru XV venku 01.JPG Subaru XV venku 02.JPG

Dvoubarevné tónování karoserie se přenáší také do interiéru, nicméně v něm namísto „limetkově zelené“ převládá šedé kožené čalounění sedadel a částí dveřních obkladů. Prostor pro posádku prosvětluje prosklení střechy v celé její délce a dojem pohledu do budoucnosti vzbuzuje instalace rozměrného dotykového displeje na středovém panelu.  

Subaru XV venku 10.JPG Subaru XV venku 11.JPG Subaru XV venku 04.JPG
Subaru XV venku 13.JPG Subaru XV venku 12.JPG Subaru XV venku 19.JPG
Subaru XV venku 16.JPG Subaru XV venku 14.JPG Subaru XV venku 21.JPG
Subaru XV venku 07.JPG Subaru XV venku 05.JPG Subaru XV venku 06.JPG
Subaru XV venku 09.JPG Subaru XV venku 03.JPG Subaru XV venku 08.JPG
Subaru XV venku 22.JPG Subaru XV venku 23.JPG

Subaru Impreza

V nižší střední třídě je plno dynamičtějších, komfortnějších, praktičtějších a rozhodně hezčích aut. Fanoušci ale na Imprezu přísahají pro její podélně uložený motor typu „boxer“, symetrický pohon všech kol a pověstnou suverenitu na českých silnicích.

Test Subaru Impreza 2.0i-S • Hybridní Subaru Impreza

Doporučujeme

Články odjinud