Subaru WRX STI se představí už v Detroitu, s motorem 2,5 l

Špičkové provedení modelu Subaru WRX nepřijde o označení STI a o jeho podobě budeme mít jasno už za dva týdny.

Podrobnosti ani fotografie zatím k dispozici nemáme, nicméně už nyní víme, že za několik dní se v Detroitu poprvé představí nejnovější inkarnace legendární formule Subaru WRX STI. Novinka bude vycházet z modelu Subaru WRX uvedeného loni na autosalonu v Los Angeles a uspokojit má ty nejvyšší nároky příznivců sportovně střižených automobilů.

Klepněte pro větší obrázek
Subaru WRX STI už za několik dnů...
 

Oproti standardnímu Subaru WRX nabídne nové STI údajně rozsáhlou sadu aerodynamických doplňků složenou z nástavců blatníků či výrazného křídla na víku zavazadlového prostoru, těšit se můžeme také na upravený podvozek se sníženou světlostí a tužší charakteristikou pro přesnější vedení v extrémních jízdních podmínkách.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Premiéry | Subaru

Subaru WRX přichází jako ostrá verze konceptu Levorg

Zatímco výchozí WRX nabízí dvoulitrový „boxer“, WRX STI má být osazeno čtyřválcem 2,5 l z nové rodiny jednotek DIT s výkonem navýšeným na 305 koní (224 kW) a točivým momentem vrcholícím hodnotou 393 Nm. Pro srovnání, stávající Subaru WRX nabízí 268 koní (197 kW) a točivý moment 349 Nm.

Subaru Impreza 1.498
Rok výroby: 2008
Stav: 112 005 km
Cena: 100 000 Kč
Subaru Forester 2.457
Rok výroby: 2007
Stav: 98 433 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru XV 1.998
Rok výroby: 2014
Stav: 22 625 km
Cena: 410 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků