Subaru WRX STI dostalo od H&R vylepšený podvozek

Subaru WRX STI není zrovna automobil, který by potřeboval nějak zásadně upravovat podvozek, ale pokud byste přece jen chtěli sportovnější odpružení zrovna pro tento model, řešení existují. Jedno z nich nedávno představila německá společnost H&R.

Testy | Audi | Srovnávací testy | Sportovní auta | Subaru | Sedany | Audi A3

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Zájemci si mohou pořídit nastavitelné odpružení, které znamená v praxi možnost upravit podvozek podle toho, kam s autem vyrazíte. Své STI tak můžete vyladit pro jízdu po okreskách, na závodním okruhu, nebo třeba po šotolině. Subaru WRX STI současně dostane spolu s instalací nového odpružení také nižší světlou výšku. Ta vpředu klesne o 35 mm, vzadu o 30 mm.

Tuning | Video | Sedany | Lada

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

Motoru se tato úprava netýká, nicméně i standardních 221 kW (300 k) a 407 Nm produkovaných čtyřválcovým boxerem o objemu 2,5 litru pro běžné svezení stačí více než bohatě. Akceleraci z nuly na 100 km/h zvládne aktuální WRX STI za 5,2 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru XV 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 73 978 km
Cena: 320 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek