Subaru WRX S4: 300 koní, EyeSight a tlačítkem ovládaná parkovací brzda

Subaru odhalilo model WRX S4. Jde o sportovní sedan, který nabídne více pohodlí než vrcholné STI, ale dynamika bude velmi podobná. Špatnou zprávou hned na začátek budiž fakt, že jde zatím o vůz určený výhradně pro japonský trh.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Sedany | Audi | Subaru | Audi A3

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

O pohon nového WRX S4 se stará přeplňovaný dvoulitrový boxer vybavený systémem přímého vstřiku paliva. Maximální výkon činí 221 kW (300 k) a točivý moment vrcholí na 400 Nm v rozmezí od 2000 do 4800 ot./min. Pohon všech kol je samozřejmostí, v tomto případě je ale motor kombinován s bezstupňovou automatickou převodovkou.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Subaru

Nové Subaru WRX STI obletělo Isle of Man v rekordním čase

WRX S4 navíc používá elektromechanický posilovač řízení a na místě páky ruční brzdy najdete pouze tlačítko parkovací brzdy. S4 je tak prvním zástupcem řady WRX, který takovou věc nabízí.

Sportovní auta | Sedany | První svezení | Subaru

Nové Subaru WRX STI chce být ještě lepší než to staré první jízdní dojmy

S4 je taktéž vybavené systémem EyeSight. Díky němu bude auto aktivně hlídat jízdní pruhy a nabídne další systémy typu Brake Light Recognition, Pre-Collision Braking Control nebo adaptivní tempomat.

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků