To že udělali z krásného konceptu hrůzu se dá přežít, ale nepochopím toto auto s CVT. Všechny závodní auta mají stupně a dvouspojka pochází z Audi rally speciálu.
Ked si spomeniem, ko CVT skritizovali v Juke Nismo, tiez nechapem, preco Japonci pretlacaju tuto blbost. Videl som video z testu noveho Lexusu IS300h, ten zvuk s CVT-ckom je otrasny. Urcite by som toto kupil toto auto s manualom. Ale kvoli jeho dizajnu si ho nekupim :-)
Běžte se oba projet k některému Subaru dealerovi s Forestrem XT s motorem 2.0 DIT a lineartronikem, a pak přestanete plácat tyhle nesmysly. Nejen že CVT z roku 2013 není to samé CVT jako před 20ti lety, ale funguje s přednastavenými stupni, a řadí tedy skoro stejně odstupňovaně jako normální stupňová převodovka. Navíc přidává úžasný rozsah převodových poměrů a skvělý komfort bez cukání. Navíc podle všech testů je to nejlepší CVT historie ... Jenže předsudky jsou v ČR vždy na prvním místě :-/
Ano je nejlepší, protože se zachraňuje stupni.
Predsudky mame aj na Slovensku, nielen v Cesku :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.