Subaru WRX na novém videu, z 0 na 100 km/h prý za něco přes 5 s

Značka Subaru uvolnila nové video ke své horké novince WRX. Přes jisté zklamání z tvarů finální verze je jasné, že to bude pěkně svižné auto…

Zcela nové Subaru WRX královnou krásy asi nebude, ovšem své příznivce si přesto určitě najde. Svoji premiéru slavilo sériové provedení teprve před několika dny na autosalonu v Los Angeles a pod jeho přední kapotou se nakonec objeví dvoulitrový, turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválcový boxer DIT o výkonu 268 koní (197 kW) při 5 600 ot./min. a točivém momentu vrcholícím hodnotou 350 Nm.

Video | Autosalony | Sportovní auta | Premiéry | Subaru

Subaru WRX přichází jako ostrá verze konceptu Levorg

Standardem bude šestistupňová, manuálně řazená převodovka, za příplatek pak adaptace známé bezstupňové rychlostní skříně Sport Lineartronic (CVT). Samozřejmostí je pohon všech kol, u „manuálu“ s mezinápravovým diferenciálem, u automatu se spojkou a soustavou SI-DRIVE nabízející trojici jízdních režimů Intelligent, Sport a Sport Sharp.

Tajné | Design | Názory | Subaru

Sériové Subaru WRX vyzrazeno, je mnohem ošklivější než koncept

Subaru nyní k této své novince zveřejnilo nové prezentační video, v němž se toho o novém Subaru WRX dozvíte docela dost. Přesné technické údaje zatím neznáme, nicméně americký PR Dominick Infante ve videu prozradil, že nové Subaru WRX zrychlí z 0 na 60 mph (96 km/h) za „něco málo přes 5 s“.

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 149 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 629 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků