Subaru WRX na novém videu, z 0 na 100 km/h prý za něco přes 5 s

Značka Subaru uvolnila nové video ke své horké novince WRX. Přes jisté zklamání z tvarů finální verze je jasné, že to bude pěkně svižné auto…

Zcela nové Subaru WRX královnou krásy asi nebude, ovšem své příznivce si přesto určitě najde. Svoji premiéru slavilo sériové provedení teprve před několika dny na autosalonu v Los Angeles a pod jeho přední kapotou se nakonec objeví dvoulitrový, turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválcový boxer DIT o výkonu 268 koní (197 kW) při 5 600 ot./min. a točivém momentu vrcholícím hodnotou 350 Nm.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Premiéry | Subaru

Subaru WRX přichází jako ostrá verze konceptu Levorg

Standardem bude šestistupňová, manuálně řazená převodovka, za příplatek pak adaptace známé bezstupňové rychlostní skříně Sport Lineartronic (CVT). Samozřejmostí je pohon všech kol, u „manuálu“ s mezinápravovým diferenciálem, u automatu se spojkou a soustavou SI-DRIVE nabízející trojici jízdních režimů Intelligent, Sport a Sport Sharp.

Tajné | Design | Názory | Subaru

Sériové Subaru WRX vyzrazeno, je mnohem ošklivější než koncept

Subaru nyní k této své novince zveřejnilo nové prezentační video, v němž se toho o novém Subaru WRX dozvíte docela dost. Přesné technické údaje zatím neznáme, nicméně americký PR Dominick Infante ve videu prozradil, že nové Subaru WRX zrychlí z 0 na 60 mph (96 km/h) za „něco málo přes 5 s“.

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků