Subaru Viziv 2: plug-in hybrid zase o krůček blíže k realitě

Značka Subaru v Ženevě představila novou studii Viziv 2. Má zážehový boxer 1,6 DIT a tři elektromotory.

Viziv se vrací na místo činu. Přesně před rokem slavila v Ženevě svoji premiéru studie Subaru Viziv a nyní na stejném místě přichází pokračování tohoto příběhu. Je ale třeba podotknout, že Subaru Viziv 2 působí výrazně propracovanějším dojmem a v běžném provozu si jej možná představíte i bez extrémní dávky kreativity. Viziv 2 stojí na podvozku s rozvorem náprav 2 730 mm a je 4 435 mm dlouhý, 1 920 mm široký a 1 530 mm vysoký.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Viziv 2 s výraznými kruhovými elementy v obou náraznících

V designu vozu jsou kombinována různá témata včetně ostrých hran a křivek a kruhových elementů, což má být dle tvrzení automobilky Subaru výrazem „přátelství k životnímu prostředí a jízdních výkonů“. Na rozdíl od svého předchůdce má Viziv 2 nikoli jeden, ale dva páry bočních dveří, přední výklopný, zadní posuvný. Čtyřmístný interiér se nese v podobném duchu jako karoserie a sází na digitální displeje a minimum samostatných ovládacích prvků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyřmístný interiér nového konceptu je pohodlně přístupný čtveřicí velkých dveří

O pohon se stará hybridní pohonná soustava typu plug-in hybrid, jejímž srdcem je vpředu uložený přeplňovaný zážehový boxer 1,6 DIT s bezstupňovou samočinnou převodovkou CVT Lineartronic. Systém doplňují tři elektromotory, jeden vpředu a dva vzadu, a sada li-ionových akumulátorů. Má jít opět o „symetrický“ pohon AWD, ovšem bez mechanické vazby spalovacího motoru se zadními koly, jež jsou poháněna elektromotory.

V další kapitole si můžete prohlédnout Viziv 2 v galerii našich živých snímků přímo z Ženevy

 

Předchozí KAPITOLY Následující
Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 165 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků