Subaru Viziv 2: plug-in hybrid zase o krůček blíže k realitě

Značka Subaru v Ženevě představila novou studii Viziv 2. Má zážehový boxer 1,6 DIT a tři elektromotory.

Viziv se vrací na místo činu. Přesně před rokem slavila v Ženevě svoji premiéru studie Subaru Viziv a nyní na stejném místě přichází pokračování tohoto příběhu. Je ale třeba podotknout, že Subaru Viziv 2 působí výrazně propracovanějším dojmem a v běžném provozu si jej možná představíte i bez extrémní dávky kreativity. Viziv 2 stojí na podvozku s rozvorem náprav 2 730 mm a je 4 435 mm dlouhý, 1 920 mm široký a 1 530 mm vysoký.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Viziv 2 s výraznými kruhovými elementy v obou náraznících

V designu vozu jsou kombinována různá témata včetně ostrých hran a křivek a kruhových elementů, což má být dle tvrzení automobilky Subaru výrazem „přátelství k životnímu prostředí a jízdních výkonů“. Na rozdíl od svého předchůdce má Viziv 2 nikoli jeden, ale dva páry bočních dveří, přední výklopný, zadní posuvný. Čtyřmístný interiér se nese v podobném duchu jako karoserie a sází na digitální displeje a minimum samostatných ovládacích prvků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyřmístný interiér nového konceptu je pohodlně přístupný čtveřicí velkých dveří

O pohon se stará hybridní pohonná soustava typu plug-in hybrid, jejímž srdcem je vpředu uložený přeplňovaný zážehový boxer 1,6 DIT s bezstupňovou samočinnou převodovkou CVT Lineartronic. Systém doplňují tři elektromotory, jeden vpředu a dva vzadu, a sada li-ionových akumulátorů. Má jít opět o „symetrický“ pohon AWD, ovšem bez mechanické vazby spalovacího motoru se zadními koly, jež jsou poháněna elektromotory.

V další kapitole si můžete prohlédnout Viziv 2 v galerii našich živých snímků přímo z Ženevy

 

Předchozí KAPITOLY Následující
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků