Subaru v Tokiu: ATC, Impreza Sport a hlavně BRZ

Automobilka Subaru na nadcházejícím autosalonu v domácím Tokiu vystaví několik novinek, mezi nimiž mají vynikat zvláště dvě.

Nejdůležitější z nich bude jistě již nesčetněkrát přetřásané sportovní kupé Subaru BRZ, jež se zde dočká světové premiéry. Připomeňme, že o jeho pohon zadních kol se postará nový „čtvercový“ dvoulitr boxer s přímým vstřikovaní D-4S od Toyoty. Subaru BRZ má stát na podvozku s rozvorem náprav 2 570 mm a jeho karoserie bude 4 240 mm dlouhá, 1 775 mm široká a 1 300 mm vysoká.

Klepněte pro větší obrázek
Subaru BRZ: první oficiální teaser

Druhou světovou premiérou se v Tokiu stane koncepční studie Subaru Advanced Tourer Concept (ATC), jež má v rámci sloganu „jistota v pohybu“ naznačovat podobu další generace řady Subaru Legacy. Opatřena má být hybridní soustavou sestávající z přeplňovaného motoru boxer s přímým vstřikováním a objemem 1,6 l a pohonu všech kol.

Premiéry | Hybridy | Subaru

Subaru Advanced Tourer Concept: nové Legacy se ukáže v Tokiu

Interiér se bude vyznačovat prvotřídními materiály včetně pravého dřeva a kovu a monitorem vestavěným přímo ve volantu. Subaru ATC bude jakožto kombi střední třídy 4 580 mm dlouhé, 1 840 mm široké a 1 430 mm vysoké. Na spalovací motor navazuje bezstupňová převodovka Lineartronic, elektromotr schopný regenerativního brzdění je napájen li-ionovými akumulátory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Advanced Tourer Concept

Japonskou premiéru si v Tokiu odbude modernizovaná verze modelu Impreza Sport (hatchback) a Impreza 4G (sedan). Kombinují atmosféricky plněné boxery s objemy 1,6 a 2,0 l s bezstupňovými převodovkami Lineartronic. Úpravy vedly ke snížení celkové hmotnosti a dílčí redukci valivých a aerodynamických odporů. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků