Subaru v Tokiu: ATC, Impreza Sport a hlavně BRZ

Automobilka Subaru na nadcházejícím autosalonu v domácím Tokiu vystaví několik novinek, mezi nimiž mají vynikat zvláště dvě.

Nejdůležitější z nich bude jistě již nesčetněkrát přetřásané sportovní kupé Subaru BRZ, jež se zde dočká světové premiéry. Připomeňme, že o jeho pohon zadních kol se postará nový „čtvercový“ dvoulitr boxer s přímým vstřikovaní D-4S od Toyoty. Subaru BRZ má stát na podvozku s rozvorem náprav 2 570 mm a jeho karoserie bude 4 240 mm dlouhá, 1 775 mm široká a 1 300 mm vysoká.

Klepněte pro větší obrázek
Subaru BRZ: první oficiální teaser

Druhou světovou premiérou se v Tokiu stane koncepční studie Subaru Advanced Tourer Concept (ATC), jež má v rámci sloganu „jistota v pohybu“ naznačovat podobu další generace řady Subaru Legacy. Opatřena má být hybridní soustavou sestávající z přeplňovaného motoru boxer s přímým vstřikováním a objemem 1,6 l a pohonu všech kol.

Premiéry | Hybridy | Subaru

Subaru Advanced Tourer Concept: nové Legacy se ukáže v Tokiu

Interiér se bude vyznačovat prvotřídními materiály včetně pravého dřeva a kovu a monitorem vestavěným přímo ve volantu. Subaru ATC bude jakožto kombi střední třídy 4 580 mm dlouhé, 1 840 mm široké a 1 430 mm vysoké. Na spalovací motor navazuje bezstupňová převodovka Lineartronic, elektromotr schopný regenerativního brzdění je napájen li-ionovými akumulátory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Advanced Tourer Concept

Japonskou premiéru si v Tokiu odbude modernizovaná verze modelu Impreza Sport (hatchback) a Impreza 4G (sedan). Kombinují atmosféricky plněné boxery s objemy 1,6 a 2,0 l s bezstupňovými převodovkami Lineartronic. Úpravy vedly ke snížení celkové hmotnosti a dílčí redukci valivých a aerodynamických odporů. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 149 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 650 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 64 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků