Subaru ukázalo obrysy své studie pro Los Angeles

Automobilka Subaru vystaví na svém stánku na autosalonu v Los Angeles, jenž otevře své brány již 17. listopadu, novou studii pod sloganem Confidence in Motion (důvěra v pohyb/u). Zda půjde o hybrid, nebo dokonce o elektromobil, to zatím jasné není, o významu této studie ale svědčí také skutečnost, že ji v Los Angeles představí přímo Ikuo Mori, nejvyšší muž impéria Fuji Heavy Industries Ltd., vlastníka Subaru.

Podle oficiálního vyjádření má motto Confidence in Motion „povýšit značku Subaru“. Její jméno by se také mělo poněkud „zazelenat“. V tiskové zprávě se přímo píše: „Subaru věří, že automobily mohou být něčím víc než jen dopravním prostředkem. Zároveň by měly být zdrojem potěšení a potěšení do značné míry vychází z pokoje v duši.“ Inu, na novou studii Subaru jsme zvědavi...

Subaru Confidence.jpg
Subaru Confidence in Motion zatím takto

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud