Subaru připravuje Levorg STI. K nám se ale téměř jistě nepodívá

Subaru Levorg existuje i v provedení s dvoulitrovým benzinovým motorem o výkonu 221 kW (300 k), což určitě bude velmi zajímavé svezení. Japonská automobilka ale chystá ještě ostřejší verzi. Letos v létě dorazí Levorg STI. 

Testy | Kombi | Subaru

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Subaru zveřejnilo tuto pro mnohé fanoušky radostnou novinku prostřednictvím videí na youtube. Kromě skutečnosti, že auto dorazí v létě letošního roku, ale zatím žádné bližší informace dostupné nejsou. 

Kombi | Byznys | Subaru

Subaru Levorg dorazilo na český trh. Stojí minimálně 759 000 Kč

Bohužel špatnou zprávou je fakt, že v Evropě tuhle verzi téměř jistě neuvidíme. Kvůli emisím se u nás už teď prodává pouze varianta osazená benzinovou šestnáctistovkou a automatickou převodovkou. Každopádně vzhledem k tomu, jak tato základní verze funguje, bude jízda s vyladěným provedení STI určitě stát za to. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků