Byl bych rád kdyby někdo uvedl na pravou míru pojem Boxer.Jsem přesvědčen že boxer má dva klikové hřídele a písty jdou proti sobě čímž boxují o jiskru.Totéž je uvedeno na wigipedii.Na obrázku je Subaru Boxer jsem přesvědče že je to ležetý motor.Děkuji za odpověď.prosím o zaslání odpovědi na e-mail.
Konečne to vyzerá na bezúdržbové rozvody. Ušetrených 500 € po 120 tis. km. Dúfam že dajú aj do Imprezy ten 2.5 liter. Mám Outback s týmto motorom a jediný problém bol s ložiskom na spojke po 260 tis. km. Teraz mám 320 tis. km a jazdi ako hodinky. Keď aj spotreba bude pod 9 L tak to bude len dobre. Ten boxerdiesel a vlastne všetky diesle moc nemusím, zvlášť keď vidím ako im krásne čmudí s výfukov. A to aj novým moderným typom / Audi , BMW, MB, VW grupe /.Možno sa im podarí znížiť spotrebu aj v STi, tam to mám za 15 L, len v porovnaní s podobným výkonným konkurentom je to viac, ale za tú jazdu to stojí.
co cmud dizlu, ale nejako sa rozmohli problemy so spojkami.
Preto nekupovat novinky a to plati pri vsetkych vyrobkoch. Ani SUBARU nieje dokonaly :(.
novinky? boxer diesel je na trhu cez 2 roky. Za taky cas vychyta chyby aj Kia.
To je prilis malo na vychytanie chyb. Su firmy co si podobne a niekedy aj horsie problemy nepripustaju aj 10 rokov.
vidím v tom úmysl jak dostat nějaký oběživo ze servisu, spálená spojka se dá i v záruce svést na nesprávné zacházení a zpravidla se tak děje
zjavne nevies, co sa deje.
ale aby si nevedeli uznat taku vec, ze davaju poddimenzovane spojky a hlavne zamedzit dalsiemu rozmachu a vymenit za silnejsie to je dost, nevraviac o tom, ze robia skolenia o tom ako pouzivat spojku a robia z vodicov blbcov co sa musia rozbiehat na volnobeznych otackach aby to vydrzalo...vacsiu kravinu som este ozaj nikde nepocul zenu to do extremu...uz vidim ako sa do kopca na forestri so zapriahnutym vozikom budem rozbiehat na volnobezne otacky aby to uniesla spojka a nezhorela...cisty fake
ktovie aky vplyv to bude mat na ochotu sa vytacat do najvyssich otaciek a vykon v nich...boxeriky sa doposial docela radi tocili
Nechci vypadat jako rypal, ale podle puvodni zpravy www.fhi.co.jp ... mam dojem, ze se vrtani naopak zmensilo (z 92mm na 84mm) a zvetsil se zdvih (ze 75ti mm na 90mm) - u dvoulitroveho motoru.
Mate naprostou pravdu, kolega se zmylil, i kompresni pomer je pochopitelne vyssi.Opraveno, dekuji Vam za upozorneni.
Pokud píšete "kompresní prostor je o poznání větší" pak kompresní poměr je o poznání menší :-)
.. také na to koukám ..... :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.