Subaru představuje XV Special Edition. K nám se ale nedostane

Na trh míří Subaru XV v limitované edici zvané jednoduše „Special Edition“. Takových Subaru bude vyrobeno pouze tisíc a jestliže už teď máte chuť si jedno koupit, rovnou na něj zapomeňte. Tahle specialita se totiž týká pouze amerického trhu.

Kombi | Byznys | Subaru

Subaru Levorg dorazí i na český trh. Vrcholný dvoulitr ale nečekejte

Na druhou stranu zas o tolik nepřijdeme. XV Crosstrek (jak se Subaru XV v Americe jmenuje) Special Edition totiž obsahuje především více výbavy a jediným opravdu výrazným poznávacím znamením je barva karoserie. Odstín Sunrise Yellow tomuto crossoveru ovšem velmi sluší.

Zákazníci, kteří si limitovanou edici Subaru XV koupí, dostanou ještě navíc střešní okno, multimediální systém Starlink pracující se sedmipalcovým dotykovým displejem nebo sedmnáctipalcová litá kola a zatmavená okna. Prodej odstartuje ještě letos na jaře. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru XV 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 73 978 km
Cena: 320 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek