Jeje, to je jako by to Volvu z masky vypadlo.....
Na Levorg jsem se těšil coby na příští auto, XV je na mě už moc SUVečkoidní, Legacy velké a drahé.Ale nakonec mám pocit, že Subaru nepřekročilo svůj designový stín. Nějak mi chybí něco co by mě chytlo - vyjma nádechu na přední kapotě. Ponton je hodně vysoký, ta hranatá zrcátka - no, ehm...prostě Asie (a to nemyslím hanlivě)Fanoušci značky budou nadšeni, ti jsou zvyklí odpustit Subaru vše, ale asi nic pro mě. A to i při plném uznání kvalit Subaru coby značky...
v dnešní době se odlišit prakticky nejde,subaru se mi líbí zrovna ty poslední modely jsou povedené..
Budou nějaké fotky interiéru? Obrázků zvenčí je plný internet :-|
Podle mě je velkou chybou absence manuální převodovky na evropském trhu (platí i pro Outback).CVT mi nevadí, jezdí se s ním příjemně, akorát s automatem je svázaná absence klasického mezinápravového diferáku. Místo něj je mezinápravová spojka á la Haldex. Což je problém především z hlediska životnosti.Přitom jak Levorg, tak nový outback jsou po delší době hezká auta od Subaru, což je plus. Ale absence manuálu je z mého pohledu problém.
Nekde jsem cetl vyjadreni ceskeho zastoupeni o prodeji outback. Nejdrive lidi chteji diesel s automatem, pak diesel s manuel, pak benzin s automatem a az na konec benzin s manualem, takze pokud to lidi opravdu nechteji, tak nevidim duvod to nabizet...
Nikde som neregistroval zniženu zivotnost ustrojenstva pri at oproti mt, koncepcia je inaá ale schopnosti 4x4 u automatickych subaru su rovnako špičkové, argument že je to alá haldex je z cesty...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.