Subaru představilo evropské provedení modelu Levorg

7 komentářů

svetak
5. března • 15:22

Jeje, to je jako by to Volvu z masky vypadlo.....

fri
3. března • 16:11

Na Levorg jsem se těšil coby na příští auto, XV je na mě už moc SUVečkoidní, Legacy velké a drahé.
Ale nakonec mám pocit, že Subaru nepřekročilo svůj designový stín. Nějak mi chybí něco co by mě chytlo - vyjma nádechu na přední kapotě.
Ponton je hodně vysoký, ta hranatá zrcátka - no, ehm...prostě Asie (a to nemyslím hanlivě)
Fanoušci značky budou nadšeni, ti jsou zvyklí odpustit Subaru vše, ale asi nic pro mě. A to i při plném uznání kvalit Subaru coby značky...

xxx
4. března • 0:15

v dnešní době se odlišit prakticky nejde,subaru se mi líbí zrovna ty poslední modely jsou povedené..

Switch007
3. března • 15:15

Budou nějaké fotky interiéru? Obrázků zvenčí je plný internet :-|

asd
3. března • 13:44

Podle mě je velkou chybou absence manuální převodovky na evropském trhu (platí i pro Outback).
CVT mi nevadí, jezdí se s ním příjemně, akorát s automatem je svázaná absence klasického mezinápravového diferáku. Místo něj je mezinápravová spojka á la Haldex. Což je problém především z hlediska životnosti.
Přitom jak Levorg, tak nový outback jsou po delší době hezká auta od Subaru, což je plus. Ale absence manuálu je z mého pohledu problém.

tomlaurin
5. března • 6:49

Nekde jsem cetl vyjadreni ceskeho zastoupeni o prodeji outback. Nejdrive lidi chteji diesel s automatem, pak diesel s manuel, pak benzin s automatem a az na konec benzin s manualem, takze pokud to lidi opravdu nechteji, tak nevidim duvod to nabizet...

andrejlm
4. března • 11:27

Nikde som neregistroval zniženu zivotnost ustrojenstva pri at oproti mt, koncepcia je inaá ale schopnosti 4x4 u automatickych subaru su rovnako špičkové, argument že je to alá haldex je z cesty...

Doporučujeme

Články odjinud