Subaru Outback: šestiválce definitivně končí. Už v úterý…

21 komentářů

Bob
7. dubna • 13:56

Je me z tech urednickych EU narizeni na bliti, presne jak receno v jednom prispevku, budem nuceni jezdit v dvou valcovych na x krat preplnovanych srackach ktere po dvou letech pujdou s terminalnimy problemy do kytek. Motor 2.5 turbo skoncil ve Foresteru a ted i famozni H6 z Tribecy a Legacy? To jako ze zbydou pouze motory 1.6 , 2.0 a 2.5? Jeste ze v Americe prevlada rozum a zbytecne nenici a nezakazuji poctive velkoobjemove motory ....

Oťan
8. dubna • 19:37

Je to tak stejně jako s úsporkama,hlavně že je to levnější,ale ekolikvidace úsporek je drahá,jako bych celej živit svítil normálníma...úřednickej šiml v EU je hroznej a budem na něj čím dál víc doplácet,jinak Honza to napsal výborně to auto jede skvěle a motoru nelze nic vyčíst,je to prostě velká škoda,že subaru ubude jedna zajímavá motorizace.Subaru zdar!

ct
7. dubna • 9:35

"Děkuji" tímto za zásah osvícených úředníků z příslušné EU komise. Do platnosti vstupují další a další "chytré" kroky, kterými nám všem obyvatelům EU chystají krásné úřednické místo s platem (tak třeba 5000 €/měsíc )....nic jiného pravděpodobně, po jejich sociálním inženýrství, nezbude. Jen si tak marně lámu hlavu nad tím, kdo bude plnit onu "kasičku" ze které budeme všichni žít....anebo se již někde daly "chytré" hlavy dohromady a našli ono řešení? Budeme třeba požadovat "výpalné" za produkci CO2 po čínských výrobcích? Proč o motorizaci "rozhodují" úředníci a ne budoucí vlastník a uživatel vozidla? 3 krát přeplňovaný 0,9l 2 válec se systémem StartStop pro provoz ve městě/dálnici opravdu není mým snem (normovaná produkce CO2 50g/km, skutečná tak 250 g/km; životnost 10.000km/1 rok.;-). ). Na druhou stranu si budeme každý rok měnit auta, ubude ojetých vozidel a s tím spojených problému.... Ale asi to tak chce většina, tak budiš...:-/ Nic jiného stejně nebude na výběr. Nebo vlastně bude, elektromobily se skvělým dojezdem 45km ("průměrný" obyvatel starého kontinentu, toho přece více najezdit nepotřebuje). Pan Porsche (RIP) zemřel "přesně" na čas :-( ...

baboon
7. dubna • 11:33

Velmi trefně a dobře řečeno !!!
Jsem rád, že jsem poznal auta v ještě původní podobě ... :-|

baboon
7. dubna • 11:33

Velmi trefně a dobře řečeno !!!
Jsem rád, že jsem poznal auta v ještě původní podobě ... :-|

Eda
6. dubna • 21:02

Zasr... zelená mánie.

Ugo
6. dubna • 16:06

Žádná škoda, ten šestihrnek v současném Outbacku je líná lemra

Honza
6. dubna • 21:25

Líná lemra? Tohle jsem natočil za volantem 3.6R: http://dl.dropbox.com/u/466997/x/Outback_3.6.wmv...

Ugo
6. dubna • 22:58

Jede to jako prumerne koncernove tedeicko

Honza
7. dubna • 8:27

Jako vtip dobrý no :-D

Ugo
7. dubna • 11:58

Porovnej si to s tímhle videem a potom se vrat z oblacku zpatky na zem: http://www.youtube.com/watch... A tady mas pro porovnani to prumerne TDIcko: http://www.youtube.com/watch... B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
7. dubna • 13:25

Proč sem taháš R36, který má o 40 k navíc? Aha, jasně, srovnávat 2.0 TDI 170 PS s 3.6 R 260 k, dobrý no :-D Zrychlení 0-100 km/h zvládne Outback za 7,5 sekundy, Passat za 8,6. Když se dívám na videa a počítám akceleraci na 170 km/h, tak Outback je tam za 18 sekund, Passat za 25. A to má Outback hendikep jednoho stupně a delší převody. Horší důkaz svého tvrzení "jede to jak průměrné tédéčíko" jsi dát nemohl :-D

Ugo
7. dubna • 22:14

Ok, rozdíl ve zrychlení oproti běžnému dieselu je "jen" jedna sekunda, to je opravdu argument pro koupi šestiválcového Outbacku :-D

Honza
8. dubna • 8:20

Nevytrhávej z kontextu jen to, co se ti hodí ;-) Viz. zamlčená síla ve vyšších rychlostech a rozdíl ve zrychlení na 170 km/h. To, že jede podstatně líp než tvoje průměrné TDI, je snad jasný všem, i tobě. Diesel má kratší spektrum využitelných otáček, proto mu musí pomáhat kratší odstupňování a jeden převod navíc. Kdybys dal do Passata pětistupňový automat a těžší pohon všech kol, bude rozdíl ještě větší. Ale ta nejpodstatnější věc je charakter obou motorů. Jel jsi někdy s benzínovým šestiválcovým boxerem? Kdo chce zátah od turba ve dvou tisících a považuje ho za vrchol motorářského umění a za zážitky za volantem, prosím, ať si ho koupí. Já se naopak bavím vytáčením motoru, úžasným zvukem šestiválce a s otáčkami rostoucím zátahem. To je pro mě zábava za volantem. Co z toho plyne? Porovnávat oba motory je nesmysl :-)

Eda
6. dubna • 21:01

He, vtipálek :-)

žába puk
6. dubna • 17:28

Meleš nesmysly, pravděpodobně jsi v tom v životě nejel.

baboon
6. dubna • 12:18

Není zase někdo papežštější než papež???
Těch nejvýkonnějších zážehových šestiválců si místní šetřílci určitě nekoupili tolik, aby významně zhoršili klimatické podmínky ... :-/
Můj známý si koupil Outback HO v nejvýkonnější versi nový asi před 5 lety a když se svezl i se čtyřválcem, říkal, že by neměnil ...
Tohle je divná doba - z motorů se zdravým jádrem se stávají Lazaři ... :-(
A všechno se svede na emise ... 3-[

Lukas
6. dubna • 11:14

mhh nak spechaj, Euro VI ma platit od září 2014

eLzyx
6. dubna • 12:04

tohle nechápu, všude se ohání emisema a Euro 6, přitom ať hledám, jak hledám, tak Euro 6 u benzinů nijak nezpřísňuje limity Euro 5. Navíc začne platit až v roce 2014. To je jak s volvím osmiválem. Ten taky plnil Euro 5 a dokonce i americkou ULEV II a přesto jeho výrobu ukončili předčasně 3-[
Není to spíše zpřísněním CO2 limitů počítaných z průměru nabízených motorizací?

Lukas
6. dubna • 12:17

Taky si rikam, ze tobudespis z duvodu prumerne flotilove emise. Jinak nevidim racionalni duvod.

Tycoon
6. dubna • 17:34

Tak to je. S emisní normou Euro VI to nemá nic společného. Jde o "emise CO2", za které mohou být automobilky od letoška v EU pokutovány.

Doporučujeme

Články odjinud