Subaru Outback: šestiválce definitivně končí. Už v úterý…

Příští úterý 10. 4. bude u nás posledním dnem, kdy si budete moci do výroby objednat Subaru Outback s šestiválcovým motorem.

Shodou okolností těsně poté, co jsme publikovali test ojetého Subaru Legacy s motorem 3,0 l, musíme příznivcům vozů Subaru sdělit nepříjemnou novinku: šestiválcovým motorům Subaru v Evropě definitivně odzvonilo. Emisní limity si tedy vybírají další nevinnou oběť a model Subaru Outback 3,6 R v úterý 10. 4., tedy s několikaměsíčním předstihem před zahájením platnosti normy Euro VI, na českém trhu bez náhrady končí.

Klepněte pro větší obrázek
Poslední šestiválec Subaru v Evropě končí kvůli emisím

Pokud o nákupu tohoto vozu uvažujete, máte tedy poslední hodiny pro rychlé rozhodnutí, pak už se budou doprodávat pouze skladové zásoby. Připomeňme, že je řeč o jednotku se šesti protilehlými válci, objemem 3,6 l a výkonem 260 koní (191 kW), která byla dosud posledním šestiválcem v evropských vozech Subaru.  
 

Testy | Subaru

Test: Subaru Outback CVT – rozvážný univerzál

 

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků