Bez ironie.Dokázal by mi někdo fundovaně vysvětlit, proč se Réza může prodávat z 2,5 DOHC Turbo a proč u Levorgu není pro emise srovnatelně výkonný dvoulitr snesitelný ?Respektive proč nejde do Levorgu nacpat ten rézovský dvouapůllitr?
protoze STI je legenda, ktera nejaky ty pokuty za emise snese, otazkou je, jestli se ale kvuli tomu dostane i pristi generace. U Levorgu je to jasny, je to novy, lidi pro to neni legenda, proc by se tu melo prodavat auto s motorem, za kterej bude automobilka platit pokuty, kdyz uz tak je diky dovozu z japonska a clum cena uz tak pomerne vysoka...
To má logiku.Kdyby ten 1,6 kafemlejnek dával 200 HP, bylo by to přece jen veselejší.
Do zádele s emisníma limitama slavné éú.
Tak, tak. Budou nam cpat zebracky litrovy trivalce bud bez vykonu, nebo s turbem bez vydrze. A az me nekdo bude minusovat a nebo cpat nesmysly jak ze jsou ty chciplotiny vykonne a trvanlive, tak at si da radsi studenej obklad. Nejsem retardovanej duchodce ani linej vandrak na podpore a proto takovejma xindlama nikdy jezdit nebudu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.