Subaru Levorg prodělalo úpravu od společnosti Rowen

5 komentářů

Kyle
2. února • 13:51

Bez ironie.
Dokázal by mi někdo fundovaně vysvětlit, proč se Réza může prodávat z 2,5 DOHC Turbo a proč u Levorgu není pro emise srovnatelně výkonný dvoulitr snesitelný ?
Respektive proč nejde do Levorgu nacpat ten rézovský dvouapůllitr?

pavel
2. února • 16:20

protoze STI je legenda, ktera nejaky ty pokuty za emise snese, otazkou je, jestli se ale kvuli tomu dostane i pristi generace. U Levorgu je to jasny, je to novy, lidi pro to neni legenda, proc by se tu melo prodavat auto s motorem, za kterej bude automobilka platit pokuty, kdyz uz tak je diky dovozu z japonska a clum cena uz tak pomerne vysoka...

Kyle
2. února • 17:52

To má logiku.
Kdyby ten 1,6 kafemlejnek dával 200 HP, bylo by to přece jen veselejší.

Jouda
2. února • 11:59

Do zádele s emisníma limitama slavné éú.

Axel Toronto (xax41)
2. února • 13:44

Tak, tak. Budou nam cpat zebracky litrovy trivalce bud bez vykonu, nebo s turbem bez vydrze. A az me nekdo bude minusovat a nebo cpat nesmysly jak ze jsou ty chciplotiny vykonne a trvanlive, tak at si da radsi studenej obklad. Nejsem retardovanej duchodce ani linej vandrak na podpore a proto takovejma xindlama nikdy jezdit nebudu.

Doporučujeme

Články odjinud