Subaru Levorg dorazí i na český trh. Vrcholný dvoulitr ale nečekejte

12 komentářů

Ivan
2. ledna • 13:59

uz nie Legacy ale levorg takže to nie je auto zcela nové..:-P

pavoucek
9. ledna • 9:57

Legacy nové generace je zase o kousek větší než současné, takže bylo třeba vyplnit mezeru mezi legacy a XV (potažmo imprezou) - proto levorg. Legacy už bude pořádný kus auta, levorg je rozměry na úrovni o legacy 2-3 zpět.

pavoucek
9. ledna • 9:59

vypadlo mi " na úrovni legacy o 2-3 generace zpět" ;-)

cacik
2. ledna • 14:38

Mám takový pocit že Legacy je větší auto. Tohle je něco jako Ford Focus, Toyota Auris, Renault Mégane samozřejmě kombíky.

Jenyk
30. prosince • 23:21

S CVT si to moc lidi nekoupi.

Svatek
13. února • 15:44

znas CVT, ze to tak dokazes tvrdit ?

Andrejlm
31. prosince • 9:01

nemyslím si, nikomu kto si kúpil nové subaru, CVT neprekáža. Možno keby ide o ten vrcholný model s 300k kde by mohlo ísť o vyložene športové auto tak tam by bol manuál vhodnejší, tak ako u STi ale u relatívne pohodového auta ako je toto neviem prečo by to niekomu malo vadiť....

WRX
31. prosince • 11:17

Ale tak myslím si že i ta 1.6 DIT se 170 koňmi nepojede špatně prostě opět zde není možnost si vybrat jak chce potom Subaru získat širší spektrum zákazníků když do takového auta dají jenom CVT a manuál zůstane třeba jen u dieselu který počítám také bude v nabídce pro Evropu. Přitom Levorg se mi moc líbí a pokud by mi Subaru udělalo specifikaci 1.6 DIT + 6 stupňový manuál tak si jej klidně koupím.

R
30. prosince • 15:05

Kvůli emisnim limitum...bezte uz cela Evropo do haje...myslenka EU dobra, provádění hrozne...

Petr
31. prosince • 17:27

ale fakta mluví jinak, exhalace se v Evropským městech snižily a tato omezení vedou k motivaci ve výzkumu a zavedení alternativních pohonů a určitě uspíší vodíkové auto nebo podoří plyn (elektormobily nemají s ekologickým provozem nic společného)

Kert
2. ledna • 13:03

Souhlasím jen napůl, ano je třeba hlídat NOx je třeba hlídat CO, prach, saze ale kolik z auta leze CO2 to je stejná kravina jako "bezpečnostní ostrůvky s přikázaným směrem jízdy za kterým není vidět dítě".

Roman
30. prosince • 14:27

A manuál?:-(

Doporučujeme

Články odjinud