uz nie Legacy ale levorg takže to nie je auto zcela nové..:-P
Legacy nové generace je zase o kousek větší než současné, takže bylo třeba vyplnit mezeru mezi legacy a XV (potažmo imprezou) - proto levorg. Legacy už bude pořádný kus auta, levorg je rozměry na úrovni o legacy 2-3 zpět.
vypadlo mi " na úrovni legacy o 2-3 generace zpět" ;-)
Mám takový pocit že Legacy je větší auto. Tohle je něco jako Ford Focus, Toyota Auris, Renault Mégane samozřejmě kombíky.
S CVT si to moc lidi nekoupi.
znas CVT, ze to tak dokazes tvrdit ?
nemyslím si, nikomu kto si kúpil nové subaru, CVT neprekáža. Možno keby ide o ten vrcholný model s 300k kde by mohlo ísť o vyložene športové auto tak tam by bol manuál vhodnejší, tak ako u STi ale u relatívne pohodového auta ako je toto neviem prečo by to niekomu malo vadiť....
Ale tak myslím si že i ta 1.6 DIT se 170 koňmi nepojede špatně prostě opět zde není možnost si vybrat jak chce potom Subaru získat širší spektrum zákazníků když do takového auta dají jenom CVT a manuál zůstane třeba jen u dieselu který počítám také bude v nabídce pro Evropu. Přitom Levorg se mi moc líbí a pokud by mi Subaru udělalo specifikaci 1.6 DIT + 6 stupňový manuál tak si jej klidně koupím.
Kvůli emisnim limitum...bezte uz cela Evropo do haje...myslenka EU dobra, provádění hrozne...
ale fakta mluví jinak, exhalace se v Evropským městech snižily a tato omezení vedou k motivaci ve výzkumu a zavedení alternativních pohonů a určitě uspíší vodíkové auto nebo podoří plyn (elektormobily nemají s ekologickým provozem nic společného)
Souhlasím jen napůl, ano je třeba hlídat NOx je třeba hlídat CO, prach, saze ale kolik z auta leze CO2 to je stejná kravina jako "bezpečnostní ostrůvky s přikázaným směrem jízdy za kterým není vidět dítě".
A manuál?:-(
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.