Subaru Levorg dorazí i na český trh. Vrcholný dvoulitr ale nečekejte

Rok 2015 znamená pro český trh a automobilku Subaru především příchod nové generace Outbacku, která dorazí už na jaře. Nebude to ale jediná důležitá novinka této značky, protože na český trh má namířeno ještě další kombi. Přibližně po dvou letech od premiéry by se u nás měl začít prodávat model Levorg.

Video | Kombi | Autosalony | Premiéry | Subaru

Nové Subaru Levorg má po premiéře. Objednat si ho můžete od 4. ledna  

Levorg se představil v listopadu minulého roku a pokud vše dopadne podle plánů, na českém trhu se představí v posledním čtvrtletí roku 2015. Očekávat můžeme velmi zajímavě jezdící kombi, protože základ, ze kterého vychází, je stejný, jaký používá nové WRX STI. Na délku měří Levorg 4690 mm, široký je 1780 mm a vysoký 1490 mm. Rozvor náprav činí 2650 mm.

Objem zavazadlového prostoru činí 522 litrů, šířka mezi podběhy dosahuje na 1080 mm a délka ložné plochy na 1070 mm. Nechybí různé háčky, možnost sklopit zadní opěradla tlačítkem ze zavazadelníku a další schránky pod dnem.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Sedany | Audi | Subaru | Audi A3

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Na japonském trhu se nabízí Levorg v kombinaci s benzinovou šestnáctistovkou a dvoulitrem naladěným na 221 kW (300 k). Kvůli emisním limitům se ale Evropa může rovnou s příchodem druhého jmenovaného rozloučit. U nás se bude prodávat verze 1.6 DIT, což ale také nemusí být úplně špatné, protože tento motor nabízí 125 kW (170 k) a 250 Nm. Standardem bude převodovka Lineartronic a samozřejmě pohon všech kol. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků