Subaru Legacy v Japonsku s přímým vstřikem benzínu

4 komentáře

Vana666
9. května • 7:03

Cože ? Díky použití systému start/stop z Imprezy klesly spotřeba paliva i emise CO2 o shodných 20 % ??? :-)
haha

suu
13. května • 13:40

pan redaktor to myslel tak, že spotřeba klesne o 20% díky sníženému objemu, jiné konstrukci motoru (vyšší Nm při nízkých ot.), jiné převodovce (nyní CVT), SI-drive (variabilní nastavení výkonové křivky) a taky trochu pomůže START-STOP. Je to velmi reálná úspora.

Antiautomat
9. května • 9:19

Take h.vadiny zasadne ignorujem a takisto zasadne v katalogoch preskakujem tie uplne nerealne eko-zvasty ktorymi sa to ostatne dnes len hemzi. U mna zaujem o start/stop system zacina a konci jedine tym, ci a ako sa do ta co najlepsie vypnut. Na to aby som pri cakani v dlhej kolone, pripadne pred zeleznicnym prejazdom vypol motor, na to nijaky startstop nepotrebujem. Ale aby mi to NUTENE skapalo na KAZDOM stati, to teda nie, na to nech rovno ekoteroristi a cela ta podplatena banda okolo na cele s EU, zelenym mierom a podobnymi cvok-hausami zabudnu.

Oťan
9. května • 18:09

Taky skřípu zubama,bohužel se nemohu zbavit dojmu ,že bude ještě hůř,mimochodem víte jak se teď měří spotřeba? 50km/h se studeným motorem a pak to samé se zahřátým,průměr je to co vám pak dají v letáku k autu,nedivme se,že vlastně žádný auto vůbec nežere a že splňuje EURO 5,6,7,....ale jinak ,ten subáč bych dal,ale bez matu,A.Stopu...Oťan 3-[

Doporučujeme

Články odjinud