Subaru Legacy: evropská verze se představí již za měsíc

Subaru Legacy, jež se už tradičně nejprve ukázalo domácímu a americkému trhu, vyvolalo po svém odhalení rozporuplné reakce. Ty můžeme připsat na vrub zejména nezvyklému designu, na něž si zřejmě většina fanoušků musí teprve zvyknout. Vzniklá situace krátko po představení připomínala situaci zpřed dvou let, kdy se po představení současné generace modelu Impreza sesypalo na Subaru množství kritiky.

Od vedení automobilky však přišla zpráva o tom, že na frankfurtském autosalonu se mezi 17. a 27. září vůbec poprvé představí evropská verze tohoto vozu, která se podle zveřejněných renderů bude lišit především upravenou přídí, světlomety a profilem. Změn se dočkají i vnější zpětná zrcátka, která budou od těch amerických o trochu větší, a najdeme na nich boční směrovky. Na starém kontinentu bude Legacy k dispozici s dvojící zážehových čtyřválců objemu 2,0 a 2,5 l, přičemž vznětové jednotky bude zastupovat dvoulitrový boxer nabízející výkon 150 koní.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Blížící se evropská verze Subaru Legacy
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků