Subaru Impreza XV: přerostlá Impreza se představí v Ženevě

Jistě uznáte, že již u samotného představení současné Imprezy udělala automobilka malý experiment, když se rozhodla tento vůz nabízet jako hatchback. K tomu všemu se přidal i neotřelý vzhled, který vyvolal mnoho rozporuplných reakcí a interiér, který byl pro mnohé též zklamáním. Subaru chce ovšem z této modelové řady vytěžit ještě více, přichází proto s Imprezou XV, která je hrdě zařadí do kategorie crossoverů a ne darmo jí můžeme označit za přerostlou verzi onoho hatchbacku.

Impreza XV měřící 4 430 mm na délku, 1 770 mm na šířku a 1 520 mm na výšku bude od bžné Imprezy jasně odlišena nejen větším rozvorem a světlou výškou ale i novými designovými prvky, které by čistě teoreticky mohly naznačit, jak bude vypadat facelift hatchbacku pro příští rok.
Z přiložených ilustrací znázorňujících, jak bude vypadat expozice Subaru na letošním ženevském autosalonu, si ale moc přesnou představu udělat nemůžeme. Premiéra nás čeká již za necelý měsíc a prodeje nového crossoveru mají začít v průběhu tohoto léta.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Stěžejními novinkami expozice bude Impreza XV a hybridní studie Tourer Concept
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků