Subaru Impreza WRX STi sedan a Impreza XV jdou do prodeje, tedy alespoň v Japonsku

Subaru se na dvou z nejvýznamnějších z letošních autosalonů vytasilo se dvěma zbrusu novými provedením Imprezy pro nadcházející modelový rok. Tím prvním byla verze sedan, kterou pozná i vrcholné provedení WRX STi, druhým pak provedení XV, tedy jakýsi japonský „Scout”. Subaru Impreza WRX STI sedan se ukázalo v New Yorku, Impreza XV pak v Ženevě a oba vozy jsme vám pochopitelně hned řádně představili v odkazovaných článcích.

Nyní se již oba modely chystají do prodejů. Ač se vám to tak na první pohled nemusí jevit, svědčí o tom screenshot z japonských stránek Subaru, který slibuje červnové uvedení na trh. A červen začíná již za pár dní. V Evropě bychom se tak obou novinek mohli dočkat též velmi brzy, dříve, než se obecně očekávalo. Konkrétní termín zatím přislíben nebyl, srpen by ale nemusel být jen zbožným přáním...

Klepněte pro větší obrázek
Japonci avizují prodej Imprezy STi sedan a XV... Po svém.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru XV 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 73 978 km
Cena: 320 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek